Volkswagen Passat Variant 1.4 TSI ACT Highline Business R-Line // PDC // Clima // Pano.dak //
€ 17.850,-
Bouwjaar | 03-10-2017 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 177.224 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | PX-460-D Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Volkswagen Passat Variant 1.4 TSI ACT Highline Business R-Line // PDC // Clima // Pano.dak //
€ 17.850,-
Algemeen
Bouwjaar | 03-10-2017 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 177.224 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | PX-460-D Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Centrum Made |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Brieltjenspolder 8E |
Postcode | 4921 PJ |
Plaats | Made |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 15403099 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autocentrummade.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/55 R17
Acceleratie (0-100): 8,6 s
Topsnelheid: 218 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 477 x 183 x 148 cm
Wielbasis: 279 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.351 kg
Laadvermogen: 699 kg
GVW: 2.050 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 720 kg)
Interieur
Interieurkleur: Antraciet
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 120 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,2 l/100km (1 op 19,2)
Brandstofverbruik in de stad: 6,4 l/100km (1 op 15,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,5 l/100km (1 op 22,2)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 194 - € 220 per kwartaal
Natuurlijk, een Volkswagen is ontwikkeld om efficiënt, veilig en moeiteloos te rijden. Maar deze Passat Variant is bovendien voorzien van tal van extra's die het leven nog aangenamer maken. In deze Volkswagen Passat Variant gaat u zeker bekijks hebben, want de R-Line styling trekt de nodige aandacht. Zoals het een echte Volkswagen betaamt, verkeert deze Passat Variant in uitstekende conditie. De aandrijving van deze Volkswagen wordt verzorgd door een viercilinder motor en een automatische transmissie. Noodzaak is het misschien niet, maar wát een luxegevoel, dat elektrisch bediende glazen panorama dak en dat lederen interieur. De massagefunctie van de verwarmbare voorstoelen is een heerlijke extra optie, waarmee u uw rug en die van de bijrijder een groot plezier doet. Zijwaartse g-krachten worden solide opgevangen door de sportstoelen. Natuurlijk behoren 18 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, sportonderstel, aluminium dakrailing, dakspoiler en extra getint glas ook tot de uitrusting van deze complete auto.
U wordt geïntroduceerd tot de digitale wereld van mobiliteit waarop alles wat u wenst wordt geprojecteerd op het digitale dashboard. De 360 graden camera wordt mogelijk gemaakt door vier camera's die tezamen werken om zo een uitgebreid zicht te bieden, wat van grote waarde is bij het navigeren door smalle straatjes en parkeerplekken. Adaptive cruise control is veilig en comfortabel. De snelheidsregelaar houdt automatisch afstand tot het voertuig dat voor u rijdt. De auto is voorzien van een trekhaak en is een uitstekende caravantrekker. Terwijl het navigatiesysteem met harde schijf de ideale route voor u uitstippelt, geniet u van de kwaliteit van het audio-installatiesysteem met DAB-ontvangst. De bediening is bovendien gemakkelijk via knoppen op het stuur of via spraak. De uitrusting van deze Volkswagen is met achteropkomend verkeer waarschuwing, automatische airconditioning, sportstuur met schakelpaddels, regensensor, dvd-systeem en automatisch dimmende buitenspiegels behoorlijk compleet.
Pragmatisch en veilig als deze auto is, beschikt hij over diverse veiligheids
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Passat GTE | Tegen de stroom in
Elektrische auto's zijn voor idealisten die de wereld willen verbeteren en bereid zijn daar de prijs voor te betalen. Hybrides zijn voor gierigaards die rijplezier graag verruilen voor financieel voordeel. Volkswagen zegt nu een auto te introduceren die een einde maakt aan deze vooroordelen. Wat maakt de "Passat GTE" anders?
Volkswagen maakt een sprong vooruit met de Passat GTE. Dankzij plug-in techniek kan schoon en elektrisch worden gereden. Wanneer een lange afstand moet worden afgelegd, staat een benzinemotor paraat.
Plus
- snel en toch zuinig
- modern en comfortabel
- heel veel rijplezier in GTE-modus
Min
- onhandige locatie aansluitpunt
- dodehoek detectie te scherp afgesteld
- Complexe procedure aansluiten iPhone via USB
Conclusie
Er is inmiddels een ruim aanbod aan elektrische auto's, hybrides en wat dies meer zij. Maar helaas worden die auto's voornamelijk gekocht als er financieel voordeel mee te behalen is, of als de koper een échte idealist is. Dit soort auto's wordt door velen niet gezien als de toekomst, maar als een noodzakelijk kwaad. Volkswagen wil met de Passat GTE een einde aan dat beeld maken. De Volkswagen Passat GTE is geen eco-auto omdat het moet, maar een pretauto omdat het mag.
Die belofte maakt de GTE niet alleen waar op papier, maar ook in de praktijk. De auto start altijd in de economische modus. Dan is de GTE stiller en comfortabeler dan een gewone Passat. Omdat de GTE kan terugvallen op een benzinemotor, is er geen beperking aan de maximale af te leggen afstand en daarmee is het belangrijkste bezwaar tegen elektrisch rijden weggenomen.
Wanneer de GTE-knop wordt ingedrukt, laat deze Passat zich van een heel andere kant zien. Dan hangt de auto aan het gas, klinkt een spannend geluid en staat het onderstel op scherp. Vanwege de enorme hoeveelheid techniek aan boord voelt de GTE niet zwaarlijvig, maar is het rijplezier zelfs toegenomen.