Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI Origineel NL Automaat Climate Navigatie Trekhaak
€ 5.745,-
Bouwjaar | 11-01-2012 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 259.216 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 60-SXX-2 Verzekeren |
Kleur | Bruin Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.968 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 11-01-2012 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 259.216 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 60-SXX-2 Verzekeren |
Kleur | Bruin Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.968 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | RVL Auto's B.V. |
Contactpersoon | Ronald van Loon |
Adres | Bosscheweg 34 |
Postcode | 5741 SX |
Plaats | Beek En Donk |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)492 - 778264 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.rvlautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R16
Acceleratie (0-100): 10,0 s
Topsnelheid: 208 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 477 x 182 x 152 cm
Wielbasis: 271 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.548 kg
Laadvermogen: 692 kg
GVW: 2.240 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieur: Beige, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 139 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Brandstofverbruik in de stad: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,6 l/100km (1 op 21,7)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 438 - € 466 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- RVL Basis (inbegrepen): - 1 Maand garantie op motor en versnellingsbak (draaiende delen) * - Vloeistofcontrole - Gratis Tenaamstelling voertuig - Gratis vrijwaren evt. inruilauto - Auto heeft een professionele poets beurt gehad * Tot max 5 jaar oud en 150.000 km
Dit afleverpakket bevat: Huisgarantie
- RVL Compact (€ 495 meerprijs): - 3 Maanden RVL compact garantie volgens regels Cargarantie (zie eigen website) -Nieuwe APK - keuring wanneer nieuwe keuringsdatum binnen de 8 maanden valt - Algehele controle - Vloeistofcontrole - Gratis Tenaamstelling voertuig - Gratis vrijwaren evt. inruilauto - Auto heeft een professionele poets beurt gehad * kijk op onze website onder het kopje garantie of uw auto in aanmerking komt
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "RVL Basis"): Car garantie
- RVL Premium (€ 895 meerprijs): - 6 maanden uitgebreide RVL premium garantie via Cargarantie regels (zie eigen website) -Nieuwe APK keuring wanneer nieuwe verplichte keuringsdatum binnen 8 maanden valt - Onderhoudsbeurt volgens boekje - Gratis Tenaamstelling voertuig - Gratis vrijwaren evt. inruilauto - Auto heeft een professionele poets beurt gehad * kijk op onze website onder het kopje garantie of uw auto in aanmerking komt
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "RVL Basis"): Car garantie
- RVL Premium + (€ 1.295 meerprijs): - 12 maanden uitgebreide RVL premium+ garantie via Cargarantie regels (zie eigen website) - Nieuwe APK - keuring - Onderhoudsbeurt volgens boekje - Gratis Tenaamstelling voertuig - Gratis vrijwaren evt. inruilauto - Auto heeft een professionele poets beurt gehad * kijk op onze website onder het kopje garantie of uw auto in aanmerking komt
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "RVL Basis"): Car garantie
In nette staat verkerende Volkswagen Passat uit 2012 met 259.216km op de teller (met Nationale Autopas).
De auto verkeert in zeer goede staat en is altijd netjes onderhouden. Beide sleutels zijn aanwezig, inclusief een ingevuld onderhoudsboekje
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Passat GTE | Tegen de stroom in
Elektrische auto's zijn voor idealisten die de wereld willen verbeteren en bereid zijn daar de prijs voor te betalen. Hybrides zijn voor gierigaards die rijplezier graag verruilen voor financieel voordeel. Volkswagen zegt nu een auto te introduceren die een einde maakt aan deze vooroordelen. Wat maakt de "Passat GTE" anders?
Volkswagen maakt een sprong vooruit met de Passat GTE. Dankzij plug-in techniek kan schoon en elektrisch worden gereden. Wanneer een lange afstand moet worden afgelegd, staat een benzinemotor paraat.
Plus
- snel en toch zuinig
- modern en comfortabel
- heel veel rijplezier in GTE-modus
Min
- onhandige locatie aansluitpunt
- dodehoek detectie te scherp afgesteld
- Complexe procedure aansluiten iPhone via USB
Conclusie
Er is inmiddels een ruim aanbod aan elektrische auto's, hybrides en wat dies meer zij. Maar helaas worden die auto's voornamelijk gekocht als er financieel voordeel mee te behalen is, of als de koper een échte idealist is. Dit soort auto's wordt door velen niet gezien als de toekomst, maar als een noodzakelijk kwaad. Volkswagen wil met de Passat GTE een einde aan dat beeld maken. De Volkswagen Passat GTE is geen eco-auto omdat het moet, maar een pretauto omdat het mag.
Die belofte maakt de GTE niet alleen waar op papier, maar ook in de praktijk. De auto start altijd in de economische modus. Dan is de GTE stiller en comfortabeler dan een gewone Passat. Omdat de GTE kan terugvallen op een benzinemotor, is er geen beperking aan de maximale af te leggen afstand en daarmee is het belangrijkste bezwaar tegen elektrisch rijden weggenomen.
Wanneer de GTE-knop wordt ingedrukt, laat deze Passat zich van een heel andere kant zien. Dan hangt de auto aan het gas, klinkt een spannend geluid en staat het onderstel op scherp. Vanwege de enorme hoeveelheid techniek aan boord voelt de GTE niet zwaarlijvig, maar is het rijplezier zelfs toegenomen.