Volkswagen Passat Variant 1.9 TDI Trendline BlueMotion - Motor Niet 100%

€ 1.495,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 30-10-2008
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 301.071 km
Deuren 5
Kenteken 84-HFL-2 Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.896 cc
Vermogen 77 kW (105 pk)

Volkswagen Passat Variant 1.9 TDI Trendline BlueMotion - Motor Niet 100%


€ 1.495,-

Algemeen

Bouwjaar 30-10-2008
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 301.071 km
Deuren 5
Kenteken 84-HFL-2 Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.896 cc
Vermogen 77 kW (105 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Van der Ven Auto's B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Ettenseweg 76
Postcode 4706 PB
Plaats Roosendaal
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 51896460 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.venauto.nl/autos.php
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • mistlampen (voor)
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R16
Acceleratie (0-100): 12,4 s
Topsnelheid: 190 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 477 x 182 x 152 cm
Wielbasis: 271 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.452 kg
Laadvermogen: 648 kg
GVW: 2.100 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 137 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 4

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,2 l/100km (1 op 19,2)
Brandstofverbruik in de stad: 6,8 l/100km (1 op 14,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,4 l/100km (1 op 22,7)

Staat
Aantal handzenders: 1

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 438 - € 466 per kwartaal

Let op: betreft een export meeneemprijs zonder service en garantie.

Motor Niet 100%, Rondom Gebruikersschade

= Bedrijfsinformatie =

U heeft bij ons 3 opties als u een auto koopt.
Optie 1: Internet meeneem/handelsprijs .
Optie 2: Service prijs 225,- euro Incl. Nieuwe APK-Afleveringsbeurt (niet toepasbaar bij export meeneemprijzen).
Optie 3: Full service prijs 750,- euro Incl. Afleveringsbeurt, APK, 3 Maanden garantie (niet toepasbaar bij export meeneemprijzen). Let op optie 3 is alleen geldig bij aanschaf van een auto vanaf 4500,- euro

Van der Ven Auto's B.V. Ettenseweg 76 4706 PB Roosendaal Telefoon: 0165-523912
E-mail: verkoop@venauto.nl Website: www.venauto.nl

Bel of App 06-51896460 of 06-30122169 voor een afspraak!
Gesproken talen: Nederlands, Engels, Duits en Turks.

Inruil van uw huidige auto is altijd mogelijk!!

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Passat GTE | Tegen de stroom in

Elektrische auto's zijn voor idealisten die de wereld willen verbeteren en bereid zijn daar de prijs voor te betalen. Hybrides zijn voor gierigaards die rijplezier graag verruilen voor financieel voordeel. Volkswagen zegt nu een auto te introduceren die een einde maakt aan deze vooroordelen. Wat maakt de "Passat GTE" anders?

Autotest | Volkswagen Passat GTE Tegen de stroom in

Volkswagen maakt een sprong vooruit met de Passat GTE. Dankzij plug-in techniek kan schoon en elektrisch worden gereden. Wanneer een lange afstand moet worden afgelegd, staat een benzinemotor paraat.

Plus

  • snel en toch zuinig
  • modern en comfortabel
  • heel veel rijplezier in GTE-modus

Min

  • onhandige locatie aansluitpunt
  • dodehoek detectie te scherp afgesteld
  • Complexe procedure aansluiten iPhone via USB

Conclusie

Er is inmiddels een ruim aanbod aan elektrische auto's, hybrides en wat dies meer zij. Maar helaas worden die auto's voornamelijk gekocht als er financieel voordeel mee te behalen is, of als de koper een échte idealist is. Dit soort auto's wordt door velen niet gezien als de toekomst, maar als een noodzakelijk kwaad. Volkswagen wil met de Passat GTE een einde aan dat beeld maken. De Volkswagen Passat GTE is geen eco-auto omdat het moet, maar een pretauto omdat het mag.

Die belofte maakt de GTE niet alleen waar op papier, maar ook in de praktijk. De auto start altijd in de economische modus. Dan is de GTE stiller en comfortabeler dan een gewone Passat. Omdat de GTE kan terugvallen op een benzinemotor, is er geen beperking aan de maximale af te leggen afstand en daarmee is het belangrijkste bezwaar tegen elektrisch rijden weggenomen.

Wanneer de GTE-knop wordt ingedrukt, laat deze Passat zich van een heel andere kant zien. Dan hangt de auto aan het gas, klinkt een spannend geluid en staat het onderstel op scherp. Vanwege de enorme hoeveelheid techniek aan boord voelt de GTE niet zwaarlijvig, maar is het rijplezier zelfs toegenomen.

Deel deze advertentie