Volkswagen Passat Variant 1.8 TSI Comfortline
€ 10.950,-
Bouwjaar | 20-01-2011 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 195.580 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | NH-198-J Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 117 kW (159 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 20-01-2011 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 195.580 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | NH-198-J Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 117 kW (159 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Petrol Heads Garage |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Pastoor Gillisstraat 18C |
Postcode | 5121 CE |
Plaats | Rijen |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)161 - 700234 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.petrolheadsgarage.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
VW Passat Variant 1.8 TSI SPORT AUT # Elktr. PANODAK |trkhk
- Kenteken: NH-198-J
- Merk: Volkswagen
- Model: Passat Variant
- APK tot: 12-07-2024
- Tellerstand: 195580 KM
- Carrosserievorm: Station
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2011
- Transmissie: Automaat
- Kleur: wit
- Bekleding: Stof
- Kleur interieur: zwart
- Motorinhoud: 1798 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: CDA
- Vermogen: 118 kW / 161pk
- Ledig gewicht: 1451 kg
- Max. trekgewicht: 1500 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 7.1 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Aantal sleutels: 2
- Onderhoudshistorie aanwezig: Ja
- Motorrijtuigenbelasting: € 216 - 235 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 5
Pakket: Sport pakket
- Extra getint glas achter
- Sportonderstel
- Sportstoelen
Pakket: Winter pakket
- Ruitensproeiers/wisserbladen verwarmbaar
- Voorstoelen verwarmd
Comfort
- Boordcomputer
- Cruise control
- Regensensor
Exterieur
- Achterruitwisser
- Blauwe remklauwen
- Bluetooth
- Buitenspiegel(s) automatisch dimmend
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Dakrails
- Elektrisch glazen panorama-dak
- Handsfree bellen
- Lichtmetalen velgen 19 inch
- Mistlampen voor adaptief
- Panoramadak
- Parkeersensor voor en achter
- Sportonderstel
- Sportvelgen
- Trekhaak elektrisch uitklapbaar
- Warmtewerend glas
Infotainment
- Radio-CD/MP3 speler
- Stuurwiel multifunctioneel
Interieur
- Airco (automatisch)
- Aluminium afwerking interieur
- Aluminium interieur afwerking
- Armsteun achter
- Armsteun voor
- Bagagedek
- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Buitentemperatuurmeter
- Elektrische ramen achter
- Elektrische ramen voor
- Hoofdsteunen anti-whiplash
- Lederen stuurwiel
- Lederen versnellingspook
- Lendesteunen (verstelbaar)
- Niet rokers auto
- Voorstoelen verwarmd
Overige
- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Automaat
- Bestuurdersairbag
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Passagiersairbag
- Rubber mat in laadruimte
- Schakelmogelijkheid aan stuurwiel
- Zij airbag(s) voor
Veiligheid
- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Hill hold functie
- Isofix bevestiging voor kinderzitjes
- Vermoeidheids herkenning
Deze sportieve Volkswagen Passat 1.8 TSI met met R-line accenten en feilloos schakelende DSG automaat uit 2011 met de 161pk sterke turbo motor verkeerd in zeer nette staat. De Passat staat op 19 inch hoogglans zwarte velgen met daaronder blauwe remklauwen voor een sportieve styling. Hij is rijk uitgerust wat betreft opties. O.a.: wegklapbare trekhaak, ISOFIX, NAVI Bluetooth elektrisch schuif PANORAMADAK , BOSE soundsystem, Apple carplay, android auto voorber., cruise control, verwarmde voorstoelen, comfortsluiting, 2 originele sleutels met afstandsbediening, schakelflippers achter het stuur, alu afwerking en nog veel meer. Hij heeft een afgelezen kilometerstand van 195.586km. Deze auto rijdt, remt en schakelt
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Passat GTE | Tegen de stroom in
Elektrische auto's zijn voor idealisten die de wereld willen verbeteren en bereid zijn daar de prijs voor te betalen. Hybrides zijn voor gierigaards die rijplezier graag verruilen voor financieel voordeel. Volkswagen zegt nu een auto te introduceren die een einde maakt aan deze vooroordelen. Wat maakt de "Passat GTE" anders?
Volkswagen maakt een sprong vooruit met de Passat GTE. Dankzij plug-in techniek kan schoon en elektrisch worden gereden. Wanneer een lange afstand moet worden afgelegd, staat een benzinemotor paraat.
Plus
- snel en toch zuinig
- modern en comfortabel
- heel veel rijplezier in GTE-modus
Min
- onhandige locatie aansluitpunt
- dodehoek detectie te scherp afgesteld
- Complexe procedure aansluiten iPhone via USB
Conclusie
Er is inmiddels een ruim aanbod aan elektrische auto's, hybrides en wat dies meer zij. Maar helaas worden die auto's voornamelijk gekocht als er financieel voordeel mee te behalen is, of als de koper een échte idealist is. Dit soort auto's wordt door velen niet gezien als de toekomst, maar als een noodzakelijk kwaad. Volkswagen wil met de Passat GTE een einde aan dat beeld maken. De Volkswagen Passat GTE is geen eco-auto omdat het moet, maar een pretauto omdat het mag.
Die belofte maakt de GTE niet alleen waar op papier, maar ook in de praktijk. De auto start altijd in de economische modus. Dan is de GTE stiller en comfortabeler dan een gewone Passat. Omdat de GTE kan terugvallen op een benzinemotor, is er geen beperking aan de maximale af te leggen afstand en daarmee is het belangrijkste bezwaar tegen elektrisch rijden weggenomen.
Wanneer de GTE-knop wordt ingedrukt, laat deze Passat zich van een heel andere kant zien. Dan hangt de auto aan het gas, klinkt een spannend geluid en staat het onderstel op scherp. Vanwege de enorme hoeveelheid techniek aan boord voelt de GTE niet zwaarlijvig, maar is het rijplezier zelfs toegenomen.