Volkswagen Passat Cc 1.8 TSI 4p.
€ 2.500,-
Bouwjaar | 28-07-2009 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 234.357 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 95-JPR-8 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 117 kW (159 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 28-07-2009 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 234.357 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 95-JPR-8 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 117 kW (159 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | B. Verstappen Bedrijfswagens |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Hogeweg 38 |
Postcode | 5715 PV |
Plaats | Lierop |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)492 - 331487 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
GSM | +31 (0)6 - 55102241 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.bverstappen.com |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 70 liter
Acceleratie (0-100): 8,6 s
Topsnelheid: 222 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.405 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 750 kg)
Afmetingen (LxBxH): 4886 x 1855 x 1417 cm
Wielbasis: 271 cm
Interieur
Interieur: darkGray, Stof
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 180 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,6 l/100km (1 op 13,2)
Brandstofverbruik in de stad: 10,4 l/100km (1 op 9,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6 l/100km (1 op 16,7)
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Aantal sleutels: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 194 - € 220 per kwartaal
auto met een mooie makkelijke schroefschade zie foto's, (motor loopt gewoon, alle airbags heel en recht op de wielen) aparte auto die weinig te koop staan VOLKSWAGEN PASSAT CC UITVOERING !!! UNIEKE AUTO !!!! MOOIE MAKKELIJKE VOORSCHADE ZIE FOTO'S, LUXE UITVOERING MET OA XENON, PANORAMADAK, ENZ ENZ NU VOOR EEN EENMALIG EN ZEER SCHERPE VASTE ACTIE MEENEEMPRIJS ZO MEE IN DE SCHADE !!!! DUS BELLEN VOOR DE LAATSTE PRIJS EN OF BIEDEN OP DEZE AUTO HEEFT GEEN ENKELE ZIN !!!! VASTE PRIJS !!! FIXED PRICE !!! FESTEN PREIS !!!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Passat CC | Het juweel van Volkswagen
Een Volkswagen Passat is degelijk, veilig en vooral verstandig. Een luxe coupé is in de regel het tegenovergestelde: zo'n auto wordt puur gekocht uit emotie en alle andere factoren zijn van ondergeschikt belang. Maar nu belooft Volkswagen beide te combineren: de Passat CC is een fraai gelijnde coupé die toch even praktisch en verstandig zou zijn als de alledaagse Passat. Is dat gelukt?
De Volkswagen Passat is een degelijke en verstandige keuze. De Passat CC voegt daar de broodnodige emotie aan toe. Zelden gingen ratio en emotie zo goed samen. Een aanrader, zelfs als 1.8 TSI basis.
Plus
- onderscheidend uiterlijk
- coupe voor vier
- zuinige, sterke 1.8 TSI motor
Min
- niets gevonden!
Conclusie
Heeft Volkswagen het klaargespeeld? Combineert de Passat CC alle praktische eigenschappen van de alledaagse Passat met de fraaie lijnen en het rijplezier van een coupé? Het antwoord op die vraag is een volmondig ja.
De binnenruimte doet nauwelijks onder voor die van de Passat sedan, alhoewel achterin twee stoelen zijn te vinden in plaats van een achterbank. De afwerking van beide auto's is even smetteloos en degelijk. De techniek van de Passat CC is geavanceerder met handige hulpmiddelen die het leven aangenamer maken en/of de veiligheid verbeteren.
Het onderstel is een fractie scherper, waardoor de Passat CC een iets dynamischer weggedrag heeft dan de gewone Passat. Al vanaf het basismodel (1.8 TSI) zijn de prestaties prima en levert de CC het rijplezier dat bij een coupé hoort. Het verschil tussen de Passat sedan en Passat CC is als het verschil tussen zomaar een glimmer en een echte edelsteen.