Volkswagen Passat 2.0-20V Athene - ARCO - APK 6-25
€ 2.249,-
Bouwjaar | 09-07-2004 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 212.882 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 62-PJ-GX Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 09-07-2004 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 212.882 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 62-PJ-GX Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Strik Auto's |
Contactpersoon | Nard Strik |
Adres | Mijlstraat 56a |
Postcode | 5281 LM |
Plaats | Boxtel |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)411 - 678467 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
GSM | +31 (0)6 - 45088858 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.strikautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: jan 2004 - jan 2005
Modelcode: B5, 3B/3BG
Technische informatie
Koppel: 195 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 62 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,9 s
Topsnelheid: 210 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 480 x 175 x 146 cm
Wielbasis: 270 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.325 kg
Laadvermogen: 605 kg
GVW: 1.930 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 650 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 192 g/km
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8 l/100km (1 op 12,5)
Brandstofverbruik in de stad: 11,5 l/100km (1 op 8,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6 l/100km (1 op 16,7)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 3
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
In Duitsland is auto's maken een ernstige serieuze zaak. Dat blijkt al jaren door de onderscheidende rijkwaliteiten, oerdegelijke uitvoering en technische innovatie van Duitse merken. Dit is een goed onderhouden auto waar altijd goed voor is gezorgd. De krachtige benzinemotor van deze auto is gekoppeld aan een handgeschakelde vijfversnellingsbak. Tot de voorzieningen van deze auto behoren 15 inch lichtmetalen velgen, warmtewerend glas, in delen neerklapbare achterbank, elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels, verstelbare lendensteunen en elektrisch bedienbare ramen voor.
Nooit meer te warm of te koud. De electronic climate control zorgt altijd voor de temperatuur die u kiest. Een plekje vinden in de binnenstad is één, inparkeren is twee. Voor dat laatste heeft deze Volkswagen Passat prima parkeersensoren die u een handje helpen. Bij wisselvallig en regenachtig weer is goed zicht essentieel. De regensensor reageert op alle neerslag met de juiste actie. Voor de lange ritten is de cruise control een verademing. Met automatisch dimmende binnenspiegel, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, boordcomputer en verstelbaar stuur is deze auto helemaal compleet.
Bij een goede occasion als deze hoort natuurlijk ook een tellerrapport van Nationale Autopas. Indien u interesse heeft in deze Volkswagen, zetten we hem graag klaar voor een proefrit. We horen graag van u, mailt of belt u ons meteen?
= Bedrijfsinformatie =
Afleveringsmogelijkheden:
Voor aanschaf van een occasion heeft u bij ons 2 mogelijkheden, u kiest voor:
o Pakket Standaard: De scherp geadverteerde prijs inclusief geldige apk, vloeistoffencontrole, minimaal 5 liter brandstof en ter naam stellen van het voertuig, geen meerprijs!
o Pakket Service: Pakket standaard inclusief servicebeurt. Prijs is variërend vanaf € 395,- tot € 595,- afhankelijk van het voertuig.
Financiering en lease:
Wij werken samen met diverse lease en financieringsmaatschappijen die tegen scherpe maandbedragen en voorwaarden u aan aa
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Passat GTE | Tegen de stroom in
Elektrische auto's zijn voor idealisten die de wereld willen verbeteren en bereid zijn daar de prijs voor te betalen. Hybrides zijn voor gierigaards die rijplezier graag verruilen voor financieel voordeel. Volkswagen zegt nu een auto te introduceren die een einde maakt aan deze vooroordelen. Wat maakt de "Passat GTE" anders?
Volkswagen maakt een sprong vooruit met de Passat GTE. Dankzij plug-in techniek kan schoon en elektrisch worden gereden. Wanneer een lange afstand moet worden afgelegd, staat een benzinemotor paraat.
Plus
- snel en toch zuinig
- modern en comfortabel
- heel veel rijplezier in GTE-modus
Min
- onhandige locatie aansluitpunt
- dodehoek detectie te scherp afgesteld
- Complexe procedure aansluiten iPhone via USB
Conclusie
Er is inmiddels een ruim aanbod aan elektrische auto's, hybrides en wat dies meer zij. Maar helaas worden die auto's voornamelijk gekocht als er financieel voordeel mee te behalen is, of als de koper een échte idealist is. Dit soort auto's wordt door velen niet gezien als de toekomst, maar als een noodzakelijk kwaad. Volkswagen wil met de Passat GTE een einde aan dat beeld maken. De Volkswagen Passat GTE is geen eco-auto omdat het moet, maar een pretauto omdat het mag.
Die belofte maakt de GTE niet alleen waar op papier, maar ook in de praktijk. De auto start altijd in de economische modus. Dan is de GTE stiller en comfortabeler dan een gewone Passat. Omdat de GTE kan terugvallen op een benzinemotor, is er geen beperking aan de maximale af te leggen afstand en daarmee is het belangrijkste bezwaar tegen elektrisch rijden weggenomen.
Wanneer de GTE-knop wordt ingedrukt, laat deze Passat zich van een heel andere kant zien. Dan hangt de auto aan het gas, klinkt een spannend geluid en staat het onderstel op scherp. Vanwege de enorme hoeveelheid techniek aan boord voelt de GTE niet zwaarlijvig, maar is het rijplezier zelfs toegenomen.