Volkswagen Passat 1.9 TDI ArcticECCEXPORT

€ 1.450,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 13-06-2003
Categorie Sedan
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 503.354 km
Deuren 4
Kenteken 53-LX-FF Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.896 cc
Vermogen 74 kW (101 pk)

Volkswagen Passat 1.9 TDI ArcticECCEXPORT


€ 1.450,-

Algemeen

Bouwjaar 13-06-2003
Categorie Sedan
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 503.354 km
Deuren 4
Kenteken 53-LX-FF Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.896 cc
Vermogen 74 kW (101 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Gebr. Raaijmakers
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Prins Reinierstraat 14
Postcode 4651 RZ
Plaats Steenbergen Nb
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)167 - 566757 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autoraaijmakers.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: feb 2003 - apr 2004
Modelcode: B5, 3B/3BG

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 4 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 14,3 s
Topsnelheid: 185 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 480 x 175 x 146 cm
Wielbasis: 270 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.380 kg
Laadvermogen: 600 kg
GVW: 1.980 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 650 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 184 g/km
Emissieklasse: Euro 3

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,8 l/100km (1 op 14,7)
Brandstofverbruik in de stad: 9,5 l/100km (1 op 10,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,3 l/100km (1 op 18,9)

Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 3
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 508 - € 531 per kwartaal

Exportprijs: € 1.750,- Marge
Chassisnummer: WVWZZZ3BZ3P358505
Deze auto verkopen wij alleen naar het buitenland voor deze prijs!!

Wij maken ook export documenten / We also make export documents / Wir machen auch export dokumenten
Voor trailer: € 60,- / For Trailer: € 60,- / Fur Trailer: € 60,-
Met 14 dagen verzekering en nummerplaten: € 160,- / With 14 days insurance and export numbers: € 160,- / Mit 14 tagen versicherung und export schilden: € 160,-

= Bedrijfsinformatie =

Wij zijn BOVAG lid en bestaan 30 jaar, in onze advertenties staan gegarandeerde kilometerstanden en bouwjaren. Alle auto's worden bij ons met het basispakket afgeleverd, u heeft zelf de keuze om het BOVAG pakket af te sluiten tegen meerprijs. Deze Bovag garantie geldt voor 20.000 kilometer, tevens moet het onderhoud bij ons in de werkplaats worden uitgevoerd. Het basispakket is zonder enige vorm van garantie. Bij ons heeft u de keuze uit gemiddeld 100 auto's met wekelijks veel wisseling in de voorraad. Inruil en financiering is bij alle auto's mogelijk. Voor meer info 's avonds of in het weekend neem contact op met Eric: 06-53474167. Via WhatsApp bereikbaar op 06-21701751.

Voor meer info en ons totale aanbod kijk op: www.autoraaijmakers.nl

Het basispakket bestaat bij ons o.a. uit:

- Vloeistoffen worden allemaal gecontroleerd en zo nodig op peil gezet
- Wij leveren de auto met een geldige APK
- De kilometerstand is gecontroleerd en er zit een tellerrapport bij van de RDW
- Prijs is inclusief tenaamstellingkosten
- Onderhoudshistorie is aantoonbaar
- Auto is gereinigd van buiten en binnen
- Als de auto met het basispakket gekocht wordt, is dit zonder enige garantie
- Inruil van auto/motor en financiering is altijd mogelijk

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Passat GTE | Tegen de stroom in

Elektrische auto's zijn voor idealisten die de wereld willen verbeteren en bereid zijn daar de prijs voor te betalen. Hybrides zijn voor gierigaards die rijplezier graag verruilen voor financieel voordeel. Volkswagen zegt nu een auto te introduceren die een einde maakt aan deze vooroordelen. Wat maakt de "Passat GTE" anders?

Autotest | Volkswagen Passat GTE Tegen de stroom in

Volkswagen maakt een sprong vooruit met de Passat GTE. Dankzij plug-in techniek kan schoon en elektrisch worden gereden. Wanneer een lange afstand moet worden afgelegd, staat een benzinemotor paraat.

Plus

  • snel en toch zuinig
  • modern en comfortabel
  • heel veel rijplezier in GTE-modus

Min

  • onhandige locatie aansluitpunt
  • dodehoek detectie te scherp afgesteld
  • Complexe procedure aansluiten iPhone via USB

Conclusie

Er is inmiddels een ruim aanbod aan elektrische auto's, hybrides en wat dies meer zij. Maar helaas worden die auto's voornamelijk gekocht als er financieel voordeel mee te behalen is, of als de koper een échte idealist is. Dit soort auto's wordt door velen niet gezien als de toekomst, maar als een noodzakelijk kwaad. Volkswagen wil met de Passat GTE een einde aan dat beeld maken. De Volkswagen Passat GTE is geen eco-auto omdat het moet, maar een pretauto omdat het mag.

Die belofte maakt de GTE niet alleen waar op papier, maar ook in de praktijk. De auto start altijd in de economische modus. Dan is de GTE stiller en comfortabeler dan een gewone Passat. Omdat de GTE kan terugvallen op een benzinemotor, is er geen beperking aan de maximale af te leggen afstand en daarmee is het belangrijkste bezwaar tegen elektrisch rijden weggenomen.

Wanneer de GTE-knop wordt ingedrukt, laat deze Passat zich van een heel andere kant zien. Dan hangt de auto aan het gas, klinkt een spannend geluid en staat het onderstel op scherp. Vanwege de enorme hoeveelheid techniek aan boord voelt de GTE niet zwaarlijvig, maar is het rijplezier zelfs toegenomen.

Deel deze advertentie