Volkswagen Passat Variant 1.8 TFSI Comfortline dealer onderhouden
€ 7.450,-
Bouwjaar | 26-02-2010 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 169.354 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 26-KLP-3 Verzekeren |
Kleur | Bruin Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 118 kW (161 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 26-02-2010 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 169.354 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 26-KLP-3 Verzekeren |
Kleur | Bruin Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 118 kW (161 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Pedro v.d. Ven |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Willibrordushoek 6 |
Postcode | 5466 RD |
Plaats | Veghel |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 55700358 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.debetaalbareauto.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/55 R16
Acceleratie (0-100): 8,6 s
Topsnelheid: 212 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 477 x 182 x 152 cm
Wielbasis: 271 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.456 kg
Laadvermogen: 694 kg
GVW: 2.150 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 199 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,4 l/100km (1 op 11,9)
Brandstofverbruik in de stad: 11,4 l/100km (1 op 8,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 217 - € 246 per kwartaal
In zeer nette staat verkerende Volkswagen Passat Variant 1.8 TFSI 160 pk automaat. Perfect rijdende, dealer onderhouden met onderhoudshistorie en aantoonbare km stand (NAP). Voorzien van vele opties w.o. automatische airco, cruise control, navigatie, verwarmde spiegels, metallic lak, trekhaak en licht metalen velgen. Deze auto wordt geleverd inclusief nieuwe apk keuring. Indien u meer informatie wenst neem dan contact op met Pedro vd Ven. Alle auto's zijn te bezichtigen na telefonisch contact. 06-55700358 Bezoekadres Willibrordushoek 6 5466 RD Eerde gemeente Veghel. Inruil mogelijk. Wij zijn aangesloten bij nationale autopas (N.A.P.) Wij berekenen GEEN afleveringskosten.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Passat GTE | Tegen de stroom in
Elektrische auto's zijn voor idealisten die de wereld willen verbeteren en bereid zijn daar de prijs voor te betalen. Hybrides zijn voor gierigaards die rijplezier graag verruilen voor financieel voordeel. Volkswagen zegt nu een auto te introduceren die een einde maakt aan deze vooroordelen. Wat maakt de "Passat GTE" anders?
Volkswagen maakt een sprong vooruit met de Passat GTE. Dankzij plug-in techniek kan schoon en elektrisch worden gereden. Wanneer een lange afstand moet worden afgelegd, staat een benzinemotor paraat.
Plus
- snel en toch zuinig
- modern en comfortabel
- heel veel rijplezier in GTE-modus
Min
- onhandige locatie aansluitpunt
- dodehoek detectie te scherp afgesteld
- Complexe procedure aansluiten iPhone via USB
Conclusie
Er is inmiddels een ruim aanbod aan elektrische auto's, hybrides en wat dies meer zij. Maar helaas worden die auto's voornamelijk gekocht als er financieel voordeel mee te behalen is, of als de koper een échte idealist is. Dit soort auto's wordt door velen niet gezien als de toekomst, maar als een noodzakelijk kwaad. Volkswagen wil met de Passat GTE een einde aan dat beeld maken. De Volkswagen Passat GTE is geen eco-auto omdat het moet, maar een pretauto omdat het mag.
Die belofte maakt de GTE niet alleen waar op papier, maar ook in de praktijk. De auto start altijd in de economische modus. Dan is de GTE stiller en comfortabeler dan een gewone Passat. Omdat de GTE kan terugvallen op een benzinemotor, is er geen beperking aan de maximale af te leggen afstand en daarmee is het belangrijkste bezwaar tegen elektrisch rijden weggenomen.
Wanneer de GTE-knop wordt ingedrukt, laat deze Passat zich van een heel andere kant zien. Dan hangt de auto aan het gas, klinkt een spannend geluid en staat het onderstel op scherp. Vanwege de enorme hoeveelheid techniek aan boord voelt de GTE niet zwaarlijvig, maar is het rijplezier zelfs toegenomen.