Volkswagen Passat Variant 1.4 TSI Highline
€ 7.440,-
Bouwjaar | 13-01-2012 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 265.445 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 22-TDS-3 Verzekeren |
Kleur | Bruin Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 13-01-2012 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 265.445 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 22-TDS-3 Verzekeren |
Kleur | Bruin Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autosfeer & Co. B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Peelbaan 10 |
Postcode | 5121 DB |
Plaats | Rijen |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 41773227 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.407 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 750 kg)
Afmetingen (LxBxH): 4874 x 1820 x 1536 cm
Wielbasis: 271 cm
Interieur
Interieurkleur: black
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 140 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,1 l/100km (1 op 16,4)
Brandstofverbruik in de stad: 7,5 l/100km (1 op 13,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 194 - € 220 per kwartaal
Volkswagen Passat Variant 1.4 TSI | HIGHLINE | CLIMA | STOELVERWARMING | PANORAMADAK | PDC | ACHTERUITRIJCAMERA| NAVI | LEER | ZONNEWERING | NAVIGATIE SLOT | En nog veel meer...
De Volkswagen Passat Variant uit 2012, 1.4 TSI Highline, combineert stijl, comfort en prestaties op een elegante manier. Als onderdeel van de Highline-uitvoering belichaamt deze Passat de luxe kant van Volkswagen, met een scala aan functies en een verfijnd ontwerp.
Het exterieur van de Passat Variant 2012 1.4 TSI Highline is tijdloos en strak vormgegeven. Met zijn gestroomlijnde carrosserie en elegante lijnen straalt hij klasse uit. De chroomaccenten op de grille en rond de ramen voegen een vleugje verfijning toe. De LED-dagrijverlichting zorgt niet alleen voor betere zichtbaarheid, maar draagt ook bij aan de moderne uitstraling van de auto. De 17-inch lichtmetalen velgen benadrukken de sportieve kant van deze luxe stationwagen.
Stap in het interieur van de Passat Variant 2012 1.4 TSI Highline en je wordt verwelkomd door een oase van comfort en technologie. De Highline-uitvoering wordt gekenmerkt door hoogwaardige materialen en vakmanschap. De ergonomisch ontworpen stoelen zijn bekleed met premium leder, wat zorgt voor zowel comfort als luxe. De bestuurder geniet van een elektrisch verstelbare stoel met geheugenfunctie, waardoor elke rit op maat gemaakt kan worden.
Het multifunctionele stuurwiel biedt toegang tot verschillende functies, terwijl het geavanceerde infotainmentsysteem met touchscreen intuïtieve bediening mogelijk maakt. Met functies zoals navigatie, Bluetooth-connectiviteit en een uitstekend audiosysteem, is de Passat Variant een mobiel kantoor en entertainmentcentrum in één.
Onder de motorkap ligt een krachtige 1.4-liter TSI-motor, die een uitstekende balans biedt tussen prestaties en efficiëntie. Met 122 pk (90 kW) biedt deze motor voldoende vermogen voor soepele acceleraties en vlot inhalen op de snelweg. Gekoppeld aan een zestraps DSG-transmissie levert de Passat Variant responsieve prestaties zonder in te leveren op brandstofverbruik.
Deze combinatie van kracht en efficiëntie maakt de Passat Variant 2012 1.4 TSI Highline een ideale metgezel voor lange ritten en dagelijks gebruik. Met geavanceerde ve
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Passat GTE | Tegen de stroom in
Elektrische auto's zijn voor idealisten die de wereld willen verbeteren en bereid zijn daar de prijs voor te betalen. Hybrides zijn voor gierigaards die rijplezier graag verruilen voor financieel voordeel. Volkswagen zegt nu een auto te introduceren die een einde maakt aan deze vooroordelen. Wat maakt de "Passat GTE" anders?
Volkswagen maakt een sprong vooruit met de Passat GTE. Dankzij plug-in techniek kan schoon en elektrisch worden gereden. Wanneer een lange afstand moet worden afgelegd, staat een benzinemotor paraat.
Plus
- snel en toch zuinig
- modern en comfortabel
- heel veel rijplezier in GTE-modus
Min
- onhandige locatie aansluitpunt
- dodehoek detectie te scherp afgesteld
- Complexe procedure aansluiten iPhone via USB
Conclusie
Er is inmiddels een ruim aanbod aan elektrische auto's, hybrides en wat dies meer zij. Maar helaas worden die auto's voornamelijk gekocht als er financieel voordeel mee te behalen is, of als de koper een échte idealist is. Dit soort auto's wordt door velen niet gezien als de toekomst, maar als een noodzakelijk kwaad. Volkswagen wil met de Passat GTE een einde aan dat beeld maken. De Volkswagen Passat GTE is geen eco-auto omdat het moet, maar een pretauto omdat het mag.
Die belofte maakt de GTE niet alleen waar op papier, maar ook in de praktijk. De auto start altijd in de economische modus. Dan is de GTE stiller en comfortabeler dan een gewone Passat. Omdat de GTE kan terugvallen op een benzinemotor, is er geen beperking aan de maximale af te leggen afstand en daarmee is het belangrijkste bezwaar tegen elektrisch rijden weggenomen.
Wanneer de GTE-knop wordt ingedrukt, laat deze Passat zich van een heel andere kant zien. Dan hangt de auto aan het gas, klinkt een spannend geluid en staat het onderstel op scherp. Vanwege de enorme hoeveelheid techniek aan boord voelt de GTE niet zwaarlijvig, maar is het rijplezier zelfs toegenomen.