Volkswagen Passat 1.4 TSI 126pk Comfortline 100% Dealer onderhouden label
€ 19.495,-
Bouwjaar | 25-04-2018 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 66.531 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | G-516-PV Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 25-04-2018 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 66.531 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | G-516-PV Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Knijnenburg Autobedrijf |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Blaarpeelweg 12 |
Postcode | 5764 PP |
Plaats | De Rips |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)493 - 599541 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autoknijn.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: jan 2017 - sep 2018
Modelcode: B8
Referentienummer: 9793 - 5
Productienummer: 9793 - 5
Technische informatie
Koppel: 200 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 59 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,7 s
Topsnelheid: 208 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 487 x 183 x 145 cm
Wielbasis: 279 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.295 kg
Laadvermogen: 655 kg
GVW: 1.950 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 690 kg)
Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 114 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5 l/100km (1 op 20,0)
Brandstofverbruik in de stad: 6 l/100km (1 op 16,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,4 l/100km (1 op 22,7)
Onderhoud
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal eigenaren: 3
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
Beschikbare afleverpakketten:
- BOVAG Garantie 12 maanden (zonder meerprijs): https://www.bovag.nl/BovagWebsite/media/BovagMediaFiles/Downloads/Garantie%20en%20voorwaarden/Algemene-Garanti evoorwaarden-Auto-1-2-2018.pdf
- BOVAG 40-puntencheck (zonder meerprijs): https://mijn.bovag.nl/downloads/ondernemerschap/viabovag-nl/checklist40puntencheck.pdf
- Afleverpakket 1 (€ 295): Uw nieuwe auto krijgt een kleine onderhoudsbeurt, nieuwe A.P.K., eventuele modificaties, N.A.P. kilometerstand controle, minimaal 10 liter brandstof en alle 4 de banden hebben minimaal 3,5mm profiel.
- Afleverpakket 2 (€ 495): Uw nieuwe auto krijgt een grote onderhoudsbeurt, nieuwe A.P.K., eventuele modificaties, N.A.P. kilometerstand controle, minimaal 20 liter brandstof, alle 4 de banden hebben minimaal 3,5mm profiel en 12 maanden mobiliteitsservice met Europa dekking.
= Bedrijfsinformatie =
Graag nodigen wij u uit om een kijkje te komen nemen in onze showroom. De koffie staat bij ons altijd klaar.
U vind bij ons hoofdzakelijk producten van de Volkswagen - Audi groep.
Al onze auto's staan volledig gepoetst en ruim opgesteld in onze showroom. Onze vraagprijzen zijn Inclusief 12 Maanden BOVAG Garantie, enkele auto's zijn hierop volgens de BOVAG normen een uitzondering. Onze auto's worden altijd geleverd met een geldige, en indien nodig nieuwe A.P.K. Veel van onze auto's staan reeds rijklaar in onze showroom of hebben recent onderhoud gehad. Mocht dit niet het geval zijn en u wilt uw nieuwe auto inclusief een onderhoudsbeurt afgeleverd hebben, dan heeft u bij ons de keuze uit 2 afleverpakketten. Zie http://www.autoknijn.nl/showroom/ voor alle informatie.
Ook kunnen we uw garantie-termijn eventueel met een half of een heel jaar verlengen tegen een aantrekkelijk ta
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Passat GTE | Tegen de stroom in
Elektrische auto's zijn voor idealisten die de wereld willen verbeteren en bereid zijn daar de prijs voor te betalen. Hybrides zijn voor gierigaards die rijplezier graag verruilen voor financieel voordeel. Volkswagen zegt nu een auto te introduceren die een einde maakt aan deze vooroordelen. Wat maakt de "Passat GTE" anders?
Volkswagen maakt een sprong vooruit met de Passat GTE. Dankzij plug-in techniek kan schoon en elektrisch worden gereden. Wanneer een lange afstand moet worden afgelegd, staat een benzinemotor paraat.
Plus
- snel en toch zuinig
- modern en comfortabel
- heel veel rijplezier in GTE-modus
Min
- onhandige locatie aansluitpunt
- dodehoek detectie te scherp afgesteld
- Complexe procedure aansluiten iPhone via USB
Conclusie
Er is inmiddels een ruim aanbod aan elektrische auto's, hybrides en wat dies meer zij. Maar helaas worden die auto's voornamelijk gekocht als er financieel voordeel mee te behalen is, of als de koper een échte idealist is. Dit soort auto's wordt door velen niet gezien als de toekomst, maar als een noodzakelijk kwaad. Volkswagen wil met de Passat GTE een einde aan dat beeld maken. De Volkswagen Passat GTE is geen eco-auto omdat het moet, maar een pretauto omdat het mag.
Die belofte maakt de GTE niet alleen waar op papier, maar ook in de praktijk. De auto start altijd in de economische modus. Dan is de GTE stiller en comfortabeler dan een gewone Passat. Omdat de GTE kan terugvallen op een benzinemotor, is er geen beperking aan de maximale af te leggen afstand en daarmee is het belangrijkste bezwaar tegen elektrisch rijden weggenomen.
Wanneer de GTE-knop wordt ingedrukt, laat deze Passat zich van een heel andere kant zien. Dan hangt de auto aan het gas, klinkt een spannend geluid en staat het onderstel op scherp. Vanwege de enorme hoeveelheid techniek aan boord voelt de GTE niet zwaarlijvig, maar is het rijplezier zelfs toegenomen.