Volkswagen Jetta 2.0 TFSI Highline
€ 6.895,-
Bouwjaar | 02-01-2009 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 130.311 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 85-ZHZ-6 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 147 kW (200 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 02-01-2009 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 130.311 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 85-ZHZ-6 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 147 kW (200 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autopark Brabant |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Parallelweg 7F |
Postcode | 5349 AD |
Plaats | Oss |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)412 - 640278 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autoparkbrabant.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R16
Acceleratie (0-100): 7,5 s
Topsnelheid: 235 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 455 x 178 x 146 cm
Wielbasis: 258 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.429 kg
Laadvermogen: 561 kg
GVW: 1.990 kg
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 187 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,7 l/100km (1 op 13,0)
Brandstofverbruik in de stad: 10,7 l/100km (1 op 9,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6 l/100km (1 op 16,7)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 194 - € 220 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Voor een ruim assortiment aan goedkope auto's bent u bij ons aan het juiste adres. Wij streven naar de hoogst mogelijke kwaliteit tegen de laagste prijzen. Dit realiseren wij door gerichte inkoop en de onkosten zo laag mogelijk te houden. Wij denken graag met u mee dus u kunt uw wensen altijd aan ons kenbaar maken. Tevens kunt u bij ons uw oude auto inruilen, kunnen wij reparaties voor u uitvoeren en bieden wij APK aan.
De afleveringskosten bedragen € 125,- voor benzine auto's en € 195,- voor diesel en G3 voertuigen. Wij zouden het vervelend vinden als u voor een gesloten deur staat dus neemt u altijd even contact met ons op via 0412-640278 of 06-55854089. Bij geen gehoor, spreek wat in en dan bellen wij u z.s.m. terug. Autopark Brabant is gevestigd aan de Parallelweg 7F, 5349 AD te Oss.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Jetta Hybrid | Hybride voor beginners
Ruim vijftien jaar geleden kwamen de Japanners met de hybride-auto. Om brandstof te besparen heeft zo'n auto een elektrische motor voor gebruik in de stad en een benzinemotor voor op de buitenweg. De Europese merken vonden die techniek veel te ingewikkeld en begonnen er niet aan. Bovendien zag de gemiddelde klant zo'n futuristisch vormgegeven auto ook niet zitten. Daarom komt Volkswagen nu met een alternatief in een vertrouwd jasje: de Jetta Hybrid.
De Volkswagen Jetta biedt moderne hybride-techniek in een vertrouwde sedan-vorm. De Jetta is daarom minder zuinig dan andere hybrids. Het vertrouwde jasje verlaagt echter de drempel tot hybride rijden
Plus
- vlot en zuinig
- rijdt als een gewone Jetta
- vertrouwde vormgeving
Min
- nauwelijks zuiniger dan Jetta 1.2 TSI
- kleine bagageruimte
- accu's laden nauwelijks op tijdens rijden
Conclusie
Het voelt een beetje als mosterd na de maaltijd, maar vijftien jaar na de eerste hybrides komt ook Volkswagen met een hybride-auto. Toch weet de Jetta zich goed te onderscheiden van het bestaande aanbod. Menigeen heeft moeite met de futuristische vormgeving van andere hybrides. De Jetta daarentegen is een uiterst conservatieve sedan.
Daarbij heeft Volkswagen er alles aan gedaan om de Jetta Hybrid te laten rijden als een heel gewone auto. In die opzet is VW geslaagd, want de Hybrid rijdt, remt, schakelt en stuurt net als iedere andere Jetta. Alleen het verbruik is lager dan dat van een gewone Jetta.
Door het minder gestroomlijnde jasje en omdat de bestuurder geen hulpmiddelen heeft om de accu's actief op te laden, is de Jetta Hybrid minder zuinig dan hybrides van andere merken. Bovendien is goed merkbaar dat dit Volkswagens eerste hybride is, want de Japanse producten bieden meer comfort en verfijning tegen een lagere prijs. Waar Volkswagen perfect in is geslaagd, is het verlagen van de drempel tot hybride-rijden.