Volkswagen Jetta 1.4 TSI Hybrid Highline
€ 8.940,-
Bouwjaar | 24-04-2013 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 180.434 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 3-KHL-83 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 24-04-2013 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 180.434 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 3-KHL-83 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autosfeer & Co. B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Peelbaan 10 |
Postcode | 5121 DB |
Plaats | Rijen |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 41773227 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 55 liter
Acceleratie (0-100): 8,6 s
Topsnelheid: 210 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 4744 x 1778 x 1510 cm
Wielbasis: 263 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.405 kg
Laadvermogen: 100 kg
GVW: 1.505 kg
Interieur
Interieur: black, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 95 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,1 l/100km (1 op 24,4)
Brandstofverbruik in de stad: 4,4 l/100km (1 op 22,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,9 l/100km (1 op 25,6)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 194 - € 220 per kwartaal
Volkswagen Jetta 1.4 TSI Hybrid | Highline | Navi | Bluetooth | PDC | En nog veel meer...
De Volkswagen Jetta 1.4 TSI Hybride van het jaar 2013 is een opmerkelijke auto die innovatie en efficiëntie combineert. Deze specifieke Jetta brengt de beproefde 1.4-liter turbomotor van Volkswagen samen met een elektromotor, waardoor het een van de eerste hybride modellen van Volkswagen is en een voorloper op het gebied van brandstofbesparing en milieubewust rijden.
Onder de motorkap bevindt zich de 1.4-liter viercilinder benzinemotor, die dankzij turbo-oplading een indrukwekkende mix van kracht en zuinigheid levert. De elektromotor voegt extra vermogen toe en kan ook zelfstandig werken bij lage snelheden, waardoor dit model uiterst geschikt is voor stadsverkeer en stop-start situaties.
De Jetta 1.4 TSI Hybride van 2013 is ontworpen met het oog op comfort en praktische bruikbaarheid. Het ruime interieur biedt voldoende plaats aan vijf volwassenen en hun bagage, ideaal voor lange reizen en dagelijks gebruik. Het dashboard is overzichtelijk en functioneel, met gemakkelijke toegang tot de infotainment- en klimaatregelingssystemen.
Wat betreft technologie is de Jetta uit 2013 goed uitgerust voor zijn tijd. Het kan zijn dat dit model beschikt over een infotainmentsysteem met een touchscreen, navigatie, Bluetooth-connectiviteit en een premium audiosysteem. Veiligheidsfuncties zoals ABS, traction control en airbags zijn standaard aanwezig, waardoor de Jetta een veilige keuze is voor dagelijks rijden.
Het hybride aspect van deze Jetta van 2013 zorgt voor een aanzienlijke brandstofbesparing in vergelijking met conventionele benzinevoertuigen. Het kan zelfs in de volledig elektrische modus rijden voor korte afstanden, waardoor het een groenere optie is voor stadsritten. Met een soepele en stille rijervaring biedt de Jetta 1.4 TSI Hybride van 2013 een uitstekende balans tussen prestaties, efficiëntie en milieubewustzijn, waardoor het een aantrekkelijke keuze is voor diegenen die willen genieten van de voordelen van een hybride voertuig in een betrouwbare en comfortabele sedan.
Met het ervaren specialisme van Autosfeer & Co. willen w
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Jetta Hybrid | Hybride voor beginners
Ruim vijftien jaar geleden kwamen de Japanners met de hybride-auto. Om brandstof te besparen heeft zo'n auto een elektrische motor voor gebruik in de stad en een benzinemotor voor op de buitenweg. De Europese merken vonden die techniek veel te ingewikkeld en begonnen er niet aan. Bovendien zag de gemiddelde klant zo'n futuristisch vormgegeven auto ook niet zitten. Daarom komt Volkswagen nu met een alternatief in een vertrouwd jasje: de Jetta Hybrid.
De Volkswagen Jetta biedt moderne hybride-techniek in een vertrouwde sedan-vorm. De Jetta is daarom minder zuinig dan andere hybrids. Het vertrouwde jasje verlaagt echter de drempel tot hybride rijden
Plus
- vlot en zuinig
- rijdt als een gewone Jetta
- vertrouwde vormgeving
Min
- nauwelijks zuiniger dan Jetta 1.2 TSI
- kleine bagageruimte
- accu's laden nauwelijks op tijdens rijden
Conclusie
Het voelt een beetje als mosterd na de maaltijd, maar vijftien jaar na de eerste hybrides komt ook Volkswagen met een hybride-auto. Toch weet de Jetta zich goed te onderscheiden van het bestaande aanbod. Menigeen heeft moeite met de futuristische vormgeving van andere hybrides. De Jetta daarentegen is een uiterst conservatieve sedan.
Daarbij heeft Volkswagen er alles aan gedaan om de Jetta Hybrid te laten rijden als een heel gewone auto. In die opzet is VW geslaagd, want de Hybrid rijdt, remt, schakelt en stuurt net als iedere andere Jetta. Alleen het verbruik is lager dan dat van een gewone Jetta.
Door het minder gestroomlijnde jasje en omdat de bestuurder geen hulpmiddelen heeft om de accu's actief op te laden, is de Jetta Hybrid minder zuinig dan hybrides van andere merken. Bovendien is goed merkbaar dat dit Volkswagens eerste hybride is, want de Japanse producten bieden meer comfort en verfijning tegen een lagere prijs. Waar Volkswagen perfect in is geslaagd, is het verlagen van de drempel tot hybride-rijden.