Volkswagen Id.4 PRO Business 77 kWh accu, 210 kW / 286 pk
€ 51.990,- incl. BTW
Bouwjaar | 20-03-2024 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 2.000 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | Z-698-FF Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 210 kW (286 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 20-03-2024 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 2.000 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | Z-698-FF Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 210 kW (286 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Van den Udenhout Eindhoven |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Wekkerstraat 4353 |
Postcode | 5652 AN |
Plaats | Eindhoven |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)40 - 2197700 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.udenhout.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modeljaar: 2024
Technische informatie
Koppel: 560 Nm
Aandrijving
Actieradius: 550 km
Transmissie
Transmissie: 1 versnellingen, Automaat
Asconfiguratie
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Prestaties
Acceleratie (0-100): 6,7 s
Topsnelheid: 180 km/u
Maten
Wielbasis: 277 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.056 kg
Laadvermogen: 634 kg
GVW: 2.690 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 750 kg)
Accu
Aanwezige accu: gekocht
Accu: 77 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 3-fasen, 11 kW, 83 km actieradius per uur, compleet vol in 7 uur
Accu snelladen: Combined Charging System, 135 kW, 627 km actieradius per uur, compleet vol in 0 uur en 27 minuten
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 16,3 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A
Historie
Aantal eigenaren: 1
Financiėle informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
Overige informatie
Bruikbare accucapaciteit: 73.15 kWh
Ingeschatte actieradius: 367 km
Ingeschat verbruik: 23.1 kWh/100km
Actieradius praktijk zomer: 408 km
Actieradius praktijk winter: 352 km
Verbruik praktijk zomer: 21.56 kWh/100km
Verbruik praktijk winter: 25.84 kWh/100km
= Bedrijfsinformatie =
De prijs van deze auto betreft een rijklaar prijs. Dit houdt in dat wij geen bijkomende kosten hanteren.
Deze auto wordt standaard afgeleverd met:
* Tenaamstelling
* Nationale Auto Pas
* Geldige APK
* 12 maanden BOVAG-garantie
Voor extra zekerheid kiest u het Van den Udenhout zekerheidspakket. Bij aankoop van dit pakket kunt het volgende van ons verwachten:
* 14 maanden VDU Plus Garantie*
* 25% korting op eerstvolgende onderhoudsbeurt
* Volle tank brandstof
* Volledige conditionering van de auto binnen en buiten
* Tenaamstelling
* Nationale Auto Pas
* Geldige APK van minimaal 6 maanden
* Autoleven lang Mobiliteitsgarantie*
* 7.500 km en/of 6 maanden onderhoudsvrij rijden
* 130 punten check
* Vraag naar de voorwaarden
Kijk voor meer informatie over onze afleverpakketten op udenhout.nl/afleverpakketten
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen ID.4 GTX | Wel de hoogspanning, niet de sensatie
Eind jaren '70 had Volkswagen een origineel idee: het bouwde de sterke motor van een sportwagen in een gewone gezinsauto. Zo kon ook de doorsnee automobilist de sensatie van een sportwagen ervaren in een gewone auto. De "GTI" was geboren! Nu komt Volkswagen met de "GTX": een sportieve versie van een elektrische gezinsauto. Is de GTX een waardige opvolger van de GTI?
De Volkswagen ID.4 GTX is een ruime, elektrisch aangedreven gezinsauto met een sportief karakter. De ID.4 is snel en wendbaar, maar doet alles met zoveel gemak dat de ouderwetse sensatie ontbreekt.
Plus
- snel en comfortabel
- prima weggedrag
- ruim en functioneel
Min
- merkbaar zwaar (ook tijdens het remmen)
- pas echt compleet met opties
- Onwennig diepe zit achterbank
Conclusie
Is de GTX een waardige opvolger van de GTI? Nee! Een elektrische auto vlamt, ronkt en rookt niet. De ervaring is daarom compleet anders. Het concept van de GTI is echter wel met succes op een elektrische auto toegepast. Juist daarom is gekozen voor de naam GTX in plaats van GTI.
Zoals het hoort bij een sportieve versie van een gezinsauto, is de functionaliteit gelijk aan die van het basismodel. Voor de ID.4 betekent dat heel veel ruimte, doordachte ergonomie en een moderne uitrusting (alhoewel die pas rijk is met de nodige optie-pakketten). De GTX voegt daar uitstekende prestaties en een uiterst capabel weggedrag aan toe. De term "capabel" is gekozen omdat de ID.4 GTX tot heel veel in staat is, maar alles met zoveel gemak doet dat de sensatie van een GTI ontbreekt. Dat verruilt de GTX echter voor superioriteit.