Volkswagen Golf Variant 2.0 TDI PANO/AIRCO/APK 14-09-2024
€ 2.999,-
Bouwjaar | 07-01-2008 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 356.515 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 40-ZD-FJ Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.968 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 07-01-2008 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 356.515 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 40-ZD-FJ Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.968 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Kaya Auto's B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Einsteinstraat 12 |
Postcode | 6604 BW |
Plaats | Wijchen |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 20229231 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.kaya-autos.nl/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 55 liter
Acceleratie (0-100): 9,8 s
Topsnelheid: 205 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 4654 x 1781 x 1519 cm
Wielbasis: 257 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.365 kg
Laadvermogen: 100 kg
GVW: 1.465 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 730 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 148 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,6 l/100km (1 op 17,9)
Brandstofverbruik in de stad: 7 l/100km (1 op 14,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,8 l/100km (1 op 20,8)
Staat
Aantal sleutels: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 400 - € 426 per kwartaal
Rijdt en schakelt goed
Vliegwiel klein beetje hoorbaar
Panodak werkt niet
Inruil mogelijk
= Bedrijfsinformatie =
-Inruil altijd mogelijk!
- Wij zijn 6 dagen in de week geopend van 10.00 t/m 17:00 uur
--Wij maken exportdocumenten We make exportdocuments Wir erstellen exportdokumente
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.