Volkswagen Golf 1.6 TDI Comfortline 18 ALU LMV / Navigatie / ECC Clima / 6-bak / Cruise Control
€ 7.950,-
Bouwjaar | 19-11-2014 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 272.591 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 2-XXP-75 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Volkswagen Golf 1.6 TDI Comfortline 18 ALU LMV / Navigatie / ECC Clima / 6-bak / Cruise Control
€ 7.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 19-11-2014 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 272.591 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 2-XXP-75 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Mooij |
Contactpersoon | Sander Mooij |
Adres | Lange Vonder 16 |
Postcode | 5741 TT |
Plaats | Beek En Donk |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)492 - 778267 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.automooij.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: mrt 2013 - mei 2015
Modelcode: VII, 5G
Technische informatie
Koppel: 250 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,5 s
Topsnelheid: 195 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 435 x 180 x 149 cm
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.180 kg
Laadvermogen: 560 kg
GVW: 1.740 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 640 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 85 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,2 l/100km (1 op 31,3)
Brandstofverbruik in de stad: 3,8 l/100km (1 op 26,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3 l/100km (1 op 33,3)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 8
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 359 - € 374 per kwartaal
Garantie
Garantie: 6 maanden
Garantie: 180.000 km
Garantie: Optioneel heeft u tegen een meerprijs de keuze uit een Basis- en Comfortpakket voor 6 maanden. Dit is alleen mogelijk indien de auto niet ouder is dan 9 jaar of meer kilometers heeft gemaakt dan 180.000km. Kijk voor de uitgebreide voorwaarden op onze website onder de link "Service".
Volkswagen Golf 1.6 TDI uit 2014 met 272.591 km op de teller (met Nationale Auto Pas).
Deze origineel Nederlands geleverde auto ziet er netjes uit en is goed onderhouden. Ondanks zijn hogere km. stand een prachtige auto met LED Achterlichten en 18 inch R-Line velgen.
Alle boekjes zijn aanwezig, incl. volledig afgestempeld onderhoudsboekje, beide sleutels, N.A.P. certificaat (kilometerstand waarborg), etc.
Auto is rijkelijk uitgerust en voorzien van vele extra opties, o.a.;
-Navigatiesysteem
-Automatische airconditioning
-Parkeersensoren (voor en achter)
-Cruise control
-Bluetooth telefoonkoppeling
-Auto Hold
-Licht- en regensensor
-18" Licht metalen velgen
-Multifunctioneel stuurwiel
-IsoFix
-Etc.
Voor meer foto's van uw mogelijk toekomstige auto (en in hoge resolutie) neemt u een kijkje op onze website www.automooij.nl/voorraad.
Inruil van uw huidige auto is mogelijk, vraag om een voorstel: graag de kilometerstand, het kenteken, noemenswaardige opties en/of gebreken vermelden
Trekhaak leverbaar tegen meerprijs;
-Vast €495
-Afneembaar €695
Wij berekenen GÉÉN RIJKLAAR-MAAK KOSTEN; wij adverteren met scherpe meeneemprijzen. Desgewenst kunt u kiezen voor een afleverpakket. Hiervoor krijgt uw aangekochte auto;
o Onderhoudsbeurt
o Nieuwe APK
o Eventueel poetsbeurt
o Tenaamstelling van uw aankoop / vrijwaring van uw huidige auto op locatie
Dit pakket is optioneel. Tevens zijn er diverse garantievormen mogelijk, vraag naar de voorwaarden.
Disclaimer: alle moeite is genomen om de informatie om deze advertentie zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.