Volkswagen Golf 1.5 eTSI DSG IQ Light - Panodak - Stuurverwarming
€ 36.900,- incl. BTW
Bouwjaar | 12-10-2022 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 2.043 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 12-10-2022 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 2.043 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Van Hooff Handelsonderneming B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Tongerloostraat 28 |
Postcode | 5154 PH |
Plaats | Elshout |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)416 - 380054 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vanhooffbv.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: jan 2021 - dec 2022
Technische informatie
Koppel: 200 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 45 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,4 s
Topsnelheid: 213 km/u
Ledig gewicht: 1.249 kg
Wielbasis: 262 cm
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,6 l/100km (1 op 17,9)
Energielabel: B
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
Fabrieksgarantie tot: 12-08-2024
Volkswagen Golf 1.5 eTsi Style DSG
Deep Black metallic - zwart interieur
Zeer mooi en compleet uitgevoerde VW Golf.
- 18 inch lichtmetalen velgen 'Bergamo'
- Achteruitrijcamera
- Climatronic 3 zone
- Ergo active bestuurdersstoel met 14 voudige elektrische verstelling en geheugen
- Lights & Vision Package
- IQ Light LED Matrix koplampen
- Ruimtebesparend reservewiel
- Sport comfortstoelen
- Uitgebreide sfeerverlichting
- Verkeertekenherkenning
- DAB+ Digitale radio
- Navigatie Discover Pro
- Winterpakket
- Elektrisch glazen panoramadak
- Snelheidsafhankelijke stuurbekrachtiging
- Lederen multifunctioneel stuurwiel, met stuurschakeling
- Verwarmbaar stuurwiel
- Dodehoek assistent
- Adaptieve cruise controle
- Zelfdimmende binnenspiegel
- Lane Assist Plus
- Buitenspiegels met geheugen en elektrisch inklapbaar
- Volledig digitaal instrumentendisplay
- PDC voor en achter
- Elektrische lendensteun linksvoor en massagefunctie
- Led achterlichten met geanimeerde knipperlichten
- Verwarmbare ruitensproeierkoppen
- Wird & Wireless App Connect
- Apple Carplay Android Auto
- et cetera
Bel of mail voor meer informatie.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.