Volkswagen Golf 2.0 TSI R 4M PERFORMANCE PANO/LEER/HUD/IQ
€ 52.499,-
Bouwjaar | 10-06-2021 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 32.959 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 235 kW (320 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 10-06-2021 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 32.959 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 235 kW (320 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Car Store Tilburg |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Kapitein Nemostraat 107 |
Postcode | 5015 AS |
Plaats | Tilburg |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 83152592 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.carstoretilburg.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Acceleratie (0-100): 4,6 s
Topsnelheid: 250 km/u
Ledig gewicht: 1.525 kg
Wielbasis: 263 cm
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,1 l/100km (1 op 14,1)
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 217 - € 246 per kwartaal
Een Duitse auto biedt altijd iets meer: betere rijeigenschappen, meer comfort, meer bouwkwaliteit. Een belangrijke eigenschap van iedere Volkswagen is zijn duurzaamheid. Dat ziet u ook aan deze Golf. De aandrijving van deze Volkswagen wordt verzorgd door een viercilinder motor en een automatische transmissie. Vierwielaandrijving zorgt onder verschillende rijomstandigheden voor meer grip en meer tractie. Het lederen interieur koestert zich in het invallende daglicht dat door het elektrisch bediend glazen panorama dak komt. En frisse lucht is een kwestie van één druk op de knop. Het kan niet op! Dankzij de elektrische stoelbediening is het gemakkelijk om de optimale zitpositie te vinden. Bij deze Volkswagen Golf is aan alles gedacht, tot en met een verwarmd stuurwiel aan toe. In deze auto profiteert u onder andere ook van: 19 inch lichtmetalen velgen, sportonderstel, dakspoiler, adaptief dempingsysteem, extra getint glas, LED-achterlichten, verstelbare lendensteunen, pearl metallic lak, verwarmde ruitensproeiers, elektrisch bedienbare ramen achter, elektrisch inklapbare buitenspiegels, LED-dagrijverlichting en in delen neerklapbare achterbank.
Elk genre muziek komt tot z'n recht. Het high performance audiosysteem is perfect in te regelen op uw smaak! Geef uw smartphone onderweg weer energie; zonder snoer, met de draadloze oplaadmogelijkheid voor telefoons. Uiteraard voorzien van Qi-technologie. Verder is het systeem uitgerust met: origineel navigatiesysteem, DAB ontvangst, multifunctioneel sportstuur, dashboard met spraakbediening en achteruitrijcamera. Tot de standaard uitrusting van deze auto hoort ook automatische airconditioning. Om de veiligheid onderweg te verhogen, heeft deze Volkswagen zowel een automatisch inschakelbare verlichting als een regensensor aan boord, zodat hij zelf de verlichting en de ruitenwissers kan inschakelen. Met de keyless start is het lekker makkelijk instappen en starten.
Geavanceerde technische systemen houden tijdens elke rit het verkeer in de gaten en reageren op potentieel gevaarlijke situaties. De camera van de verkeersborddetectie herkent verschillende soorten verkeersborden en toont deze op het dashboard. De head-up display is een geweldige extra: ogen op de weg en toch alle belangrijke functies in beeld! Het accident avoidance system helpt aanrijdingen te voorkomen. De actieve dodehoekdetectie voorkomt dat u een voertuig over het hoofd ziet en waarschuwt tijdig. Met de vermoeidheidsassistent bent u ook op lange ritten veilig op pad. Het systeem geeft een waarschu
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.