Volkswagen Golf 2.0 TSI GTI TCR AKRA|PANO|KEYLESS|VIRTUAL DASH
€ 33.995,-
Bouwjaar | 01-11-2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 32.590 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | Z-190-BN Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 213 kW (290 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 01-11-2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 32.590 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | Z-190-BN Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 213 kW (290 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | De Witte Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | broekhovenseweg 125 |
Postcode | 5021 LD |
Plaats | Tilburg |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 52594998 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.dewitteautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 5,6 s
Topsnelheid: 250 km/u
Ledig gewicht: 1.410 kg
Wielbasis: 263 cm
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,7 l/100km (1 op 14,9)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 194 - € 220 per kwartaal
Als nieuw rijdende GTI TCR afkomstig van 1ste eigenaar en volledig VW dealer onderhouden.
2 sleutels en boekjes aanwezig!
Inruil en financiering is mogelijk!
= Bedrijfsinformatie =
Wij als team De witte auto's heten u van harte welkom!
Voor vragen of om een afspraak in te plannen, graag contact opnemen met een van de volgende nummers en of een bericht sturen via marktplaats:
06-52594998 / 06-36099827 / 013-2600688
Alle moeite is genomen om de informatie op deze internetsite zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Wijzigingen en typefouten worden voorbehouden. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden. Aan de advertenties, foto's, informatie en teksten op deze website kunnen geen rechten worden ontleend. Controleer altijd dubbel als u specifiek op zoek bent naar bepaalde specifieke opties. Niet alleen via de omgeschreven informatie, maar ook via de getoonde foto's.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.