Volkswagen Golf 2.0 TSI GTI PANO IQ LIGHT CAMERA H&K

€ 37.949,-

Bouwjaar 01-07-2021
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 8.783 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 180 kW (245 pk)

Volkswagen Golf 2.0 TSI GTI PANO IQ LIGHT CAMERA H&K


€ 37.949,-

Algemeen

Bouwjaar 01-07-2021
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 8.783 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 180 kW (245 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Car Store Tilburg
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Kapitein Nemostraat 107
Postcode 5015 AS
Plaats Tilburg
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 83152592 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.carstoretilburg.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 6,2 s
Topsnelheid: 250 km/u
Ledig gewicht: 1.351 kg
Wielbasis: 262 cm

Interieur
Interieurkleur: Zwart

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7 l/100km (1 op 14,3)

Onderhoud, historie en staat
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 194 - € 220 per kwartaal

Misschien biedt een ander merk ook tijdloos mooi design, en bij weer een ander merk vindt u wellicht een soortgelijke, hoogstaande motortechniek. Ook zijn er automerken die auto's bouwen met geweldige rijeigenschappen, en sommige merken hebben ook heel veelzijdige auto's. Maar als u al die eigenschappen tegelijk wilt, moet u toch echt bij Volkswagen zijn. Bij deze Golf, bijvoorbeeld. Zoals het een echte Volkswagen betaamt, verkeert deze Golf in uitstekende conditie. Een viercilinder motor en een automatische transmissie zorgen voor de uitstekende prestaties van deze auto. Voorzien van zowel stoelverwarming, verwarmbare achterbank alsook een verwarmbaar stuur, zorgt dit voertuig voor uitstekend comfort tijdens koude dagen. Comfortabel zitten, ook als de rit onstuimig is? Dat kan met de sportstoelen. In weer en wind een cabriosensatie? Dat kan met het riante glazen panoramadak. Natuurlijk behoren 17 inch lichtmetalen velgen, sportonderstel, adaptieve LED-koplampen, trailer assistent, elektrisch inklapbare buitenspiegels en extra getint glas ook tot de uitrusting van deze complete auto.

Middenin de winter stapt u in een behaaglijk warme auto dankzij de standkachel. De digitale wereld van mobiliteit verwelkomt u; op het digitale dashboard wordt alles weergegeven om uw rit gemakkelijk en veilig te maken. Hoeveel ruimte heeft u nog bij het inparkeren? De achteruitrijcamera brengt helder in beeld wat zich achter de auto bevindt en geeft een geluidssignaal. Adaptive cruise control is een comfortabele en veilige optie. Het systeem reguleert de snelheid en houdt automatisch afstand tot uw voorligger. Vanaf elke plek contact maken met deze auto: dat kan met behulp van remote services, die u simpel activeert met uw smartphone. Natuurlijk behoren dashboard met spraakbediening, Harman Kardon-audiosysteem, audio-navigatiesysteem, achteropkomend verkeer waarschuwing, kruisend verkeer detectie en automatische airconditioning ook tot de uitrusting van deze complete auto.

Het rijden met deze Volkswagen wordt nog meer ontspannen dankzij de innovatieve technieken die onderweg over uw veiligheid waken. Altijd uw blik op de weg: met de head-up display hoeft u geen moment uw ogen te verplaatsen. De info wordt geprojecteerd in het zichtveld voor u. Tijdens de rit hebt u altijd een bijrijder, want de verkeersbord-detectie leest de borden langs de weg en projecteert ze voor u op het instrumentarium. Met het Lane-keeping systeem komt u nooit per ongeluk buiten de rijstrook.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie