Volkswagen Golf 2.0 TSI GTI CLUBSPORT 45 ' AKRA HUD NÜRBURG.

€ 46.740,-

Bouwjaar 09-12-2021
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 32.987 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 220 kW (300 pk)

Volkswagen Golf 2.0 TSI GTI CLUBSPORT 45 ' AKRA HUD NÜRBURG.


€ 46.740,-

Algemeen

Bouwjaar 09-12-2021
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 32.987 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 220 kW (300 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Automakelaarz
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Souvereinstraat 17
Postcode 4903 RH
Plaats Oosterhout
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 40031737 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.automakelaarz.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: 2021 - 2024

Technische informatie
Koppel: 400 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 50 liter
Bandenmaat: 19
Acceleratie (0-100): 4,6 s
Topsnelheid: 250 km/u
Ledig gewicht: 1.525 kg
Wielbasis: 263 cm

Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 159 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,1 l/100km (1 op 14,1)

Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 241 - € 264 per kwartaal

Garantie
Fabrieksgarantie tot: 07-12-2026

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Fabrieksgarantie
Dit afleverpakket bevat: FABRIEKSGARANTIE

Overige informatie
Basiskleur: grijs / zwart
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee
Bandenset: Zomerbanden

Unieke en zeer rijk uitgeruste Volkswagen Golf 2.0 in de meest luxe GTI Club sport 45 Yahre uitvoering van December 2021. Deze dealer onderhouden GOLF GTI rijdt en schakelt als nieuw en heeft fabrieksgarantie tot 08-12-2026. Zorgeloos genieten dus. Het betreft hier een zeer nette auto met 300 PK.Deze GTI is smetteloos!

Zoek je een Unieke en zo goed als nieuwe GTI met garantie? stop dan met zoeken en bel voor een bezichtiging!

Voertuig beschikt dankzij de rijke GTI uitvoering over vrijwel alle opties waaronder: Head UP display, Keyless Go, Keyless Entry, Panorama dak, dodehoeksensor/Blindspot, Nürburgring Modus, Sfeerverlichting, DAB Radio, groot scherm navigatiesysteem, Automatisch inparkeren, Akrapovic uitlaat, draadloze telefoonlader, CarPlay, lane assist, Front assist, Airco/climate control, Xenon led verlichting, Dynamische / IQ Light voor en achterlichten, Camera, parkeersensoren voor en achter, adaptieve cruise control, extra getint glas, Distance Alert, ABS, Stoelverwarming + verkoeling, Multifunctioneel stuurwiel, spraakbediening, bluetooth, elektrische ramen voor & achter, 19 inch Estoril originele lichtmetalen velgen- en nog veel meer!
 
Uiteraard zijn alle boekjes en sleutels aanwezig bij deze meest luxe en complete auto. De Clubsport uitvoering zorgt voor een fijne en krachtige rijervaring met 300 PK !

Wat maakt deze auto zeer bijzonder?
Nardo Grey GTI CLUBSPORT 45 Yahre Edition
Auto is niet te krijgen in meer opties
kortom BOMVOL !
Rijklaar!
Akrapovic uitlaat
Meest luxe uitvoering.
Dealer onderhouden.
Rijklaar !
Nette auto zowel van binnen als buiten.
Zeer scherpe internet en meeneemprijs
Fabrieksgarantie tot 08-12-2026
Zien is kopen en 100% tevredenheidsgarantie.

Algemene informatie:
Bij ons staat kwaliteit hoog in het vaandel. Wij kopen de auto's in tegen een betaalbare prijs, beschikken niet over 2000 m2 aan huur en hebben geen 30 man aan personeel. Deze kosten rekenen wij dan ook niet door aan de klant! Hierdoor kunnen wij onze auto's tegen een zeer scherpe prijs leveren. Wij berekenen d

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie