Volkswagen Golf 1.5 eTSI R-Line Business | H&K | IQ | Virtual | Pano | ACC |
€ 33.950,-
Bouwjaar | 21-06-2021 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 39.970 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | X-505-ZJ Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 21-06-2021 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 39.970 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | X-505-ZJ Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Deli-Cars |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Laagakker 5 |
Postcode | 4714 HH |
Plaats | Sprundel |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 11127650 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.deli-cars.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modeljaar: 2021
Technische informatie
Koppel: 200 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 45 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,4 s
Topsnelheid: 213 km/u
Ledig gewicht: 1.247 kg
Wielbasis: 262 cm
Interieur
Interieurkleur: Donker grijs
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,6 l/100km (1 op 17,9)
Energielabel: B
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Een rijk geconfigureerde Volkswagen Golf R-line 1.5 eTSI van 2021 met slechts 39.970 km ervaring.
laatste servicebeurt is uitgevoerd bij 32.000 km.
de Volkswagen is uitgevoerd in de unieke kleur dolfin grey, verder is de auto volledig dealer onderhouden zonder schadeverleden.
al onze auto's worden zorgvuldig geselecteerd waarvan de gehele historie bekend is van de auto.
Inclusief rijklaarmaakkosten !
Meeneemprijs zonder inruil / financiering 32.950,-
Ben je nieuwsgierig geworden neem dan gerust contact met ons op.
Voor een proefrit of bezichtiging graag bellen voorraf !
.
Deli-Cars is een autobedrijf, gevestigd op Laagakker 5 in Sprundel. Wij specialiseren ons in jong gebruikte occasions van Duitse merken.
Deli-Cars heeft een ruime voorraad aan zorgvuldig jong gebruikte occasions, gespecialiseerd in de merken, Audi, BMW, Mercedes en Volkswagen. Onze occasions zijn goed onderhouden en betrouwbaar, de onderhoudshistories zijn bekend. Garantie en financiering zijn mogelijk.
Neem contact op of kom eens langs om u vrijblijvend te laten informeren over de mogelijkheden die wij u kunnen bieden. Deli-Cars aan de Laagakker 5 in Sprundel is uw vertrouwde adres.
www.deli-cars.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.