Volkswagen Golf Cabriolet 1.4 TSI CRUISE NAVI 18LMV STOELVERWARMING 2xPDC CLIMA
€ 10.995,-
Bouwjaar | 05-03-2012 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 122.828 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | G-698-RZ Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 117 kW (159 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 05-03-2012 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 122.828 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | G-698-RZ Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 117 kW (159 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Schoenmakers B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Heuvelberg 9 |
Postcode | 5469 NM |
Plaats | Erp |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)492 - 351030 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.schoenmakersautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2011 - 2016
Modelcode: VI, 5K
Technische informatie
Koppel: 240 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 55 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,4 s
Topsnelheid: 216 km/u
Maten
Breedte: 178 cm
Wielbasis: 258 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.384 kg
Laadvermogen: 536 kg
GVW: 1.920 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 740 kg)
Interieur
Interieur: Grijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 150 g/km
Fijnstofuitstoot: 1,7 mg/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,4 l/100km (1 op 15,6)
Brandstofverbruik in de stad: 8,3 l/100km (1 op 12,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,4 l/100km (1 op 18,5)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- Scherpe deal prijs (inbegrepen):
- Pakket 1 (€ 295 meerprijs):
- 1 Maand garantie op motor er versnellingsbak
- Minimaal 6 maanden APK
- Algehele controle (olie, vloeistoffen en remmen)
- Tenaamstelling nieuwe auto
- Vrijwaring inruilauto
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Scherpe deal prijs"): algehele controle, minimaal 6 maanden APK ! (1 maand garantie)
- Pakket 5 (€ 495 meerprijs):
12 maanden Bovag + Fabrieksgarantie
Onderhoudsbeurt volgens fabrieksnorm
APK minimaal 12 maanden geldig
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Scherpe deal prijs"): BOVAG garantie (12 maanden); Bovag / fabrieksgarantie (6 maanden garantie)
- Pakket 2 (€ 495 meerprijs):
- 3 Maanden garantie op motor / versnellingsbak / airco
- Minimaal 6 maanden APK
- Kleine beurt + algehele controle (olie, vloeistoffen en remmen)
- Was en poetsbeurt
- Tenaamstelling nieuwe auto
- Vrijwaring inruilauto
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Scherpe deal prijs"): kleine beurt + algehele controle + minimaal 6 maanden APK ! (3 maanden garantie)
- Pakket 3 (€ 695 meerprijs):
6 maanden volledige garantie
Grote onderhoudsbeurt
APK minimaal 6 maanden
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Scherpe deal prijs"): algehele controle, minimaal 6 maanden APK ! (1 maand garantie); Nieuwe APK
- Pakket 4 (€ 995 meerprijs):
12 maanden Bovag garantie
Onderhoudsbeurt volgens fabrieksopgaaf
APK minimaal 6 maanden
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Scherpe deal prijs"): BOVAG garantie (12 maanden); algehele controle, minimaal 6 maanden APK ! (1 maand garantie)
De Volkswagen Golf Cabriolet is gebouwd met hoogwaardige techniek en maakt het rijden van lange ritten, maar ook korte stukjes, tot een feestje. Niet voor niets is de vraag naar gebruikte Volkswagens zo groot, want de kwaliteit staat ook na een aantal jaren nog buiten kijf, zoals aan deze Golf Cabriolet duidelijk te zien is. I
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.