Volkswagen Golf Cabriolet 1.4 TSI Sensoren | Navigatie | Clima Airco

€ 11.490,-

Bouwjaar 16-11-2012
Categorie Cabriolet
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 115.921 km
Deuren 2
Kenteken R-936-JJ Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.390 cc
Vermogen 90 kW (123 pk)

Volkswagen Golf Cabriolet 1.4 TSI Sensoren | Navigatie | Clima Airco


€ 11.490,-

Algemeen

Bouwjaar 16-11-2012
Categorie Cabriolet
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 115.921 km
Deuren 2
Kenteken R-936-JJ Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.390 cc
Vermogen 90 kW (123 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam AJ de Beer Auto's
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Nijverheidslaan 1
Postcode 5121 MN
Plaats Rijen
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)161 - 234922 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.ajdebeerautos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. cabriokap
  • metallic lak
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: nov 2011 - mei 2015
Modelcode: VI, 5K

Technische informatie
Koppel: 200 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 55 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 6,9 s
Topsnelheid: 197 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 434 x 178 x 142 cm
Wielbasis: 258 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.356 kg
Laadvermogen: 534 kg
GVW: 1.890 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 720 kg)

Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 149 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,4 l/100km (1 op 15,6)
Brandstofverbruik in de stad: 8,4 l/100km (1 op 11,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,3 l/100km (1 op 18,9)

Historie
Aantal eigenaren: 1

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal

Zodra de zon zich laat zien, kunt u heerlijk genieten achter het stuur van deze cabriolet. Een keurige auto, dat is deze Volkswagen Golf Cabriolet, die 115921 kilometer heeft gelopen. Volkswagen-rijders weten het: een VW is gebouwd voor duurzaamheid en deze Golf Cabriolet ziet er dan ook uit als nieuw. Met zijn benzinemotor en handgeschakelde zesversnellingsbak is dit een prima auto voor nog vele kilometers. Doe maar luxe! Neem plaats in de verwarmbare voorstoelen en voel de weldaad in koude dagen. Elke rit de perfecte zit met de heerlijke comfortstoelen. Het elektrische cabriodak opent en sluit zonder dat u daar extra moeite voor hoeft te doen. Bij de rijke uitrusting horen ook elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels, elektrisch bediende ramen en snelheidsafhankelijke stuurbekrachtiging.

U kunt bij het inparkeren natuurlijk niet aan alle kanten ogen hebben. Daarom is deze Volkswagen Golf Cabriolet voorzien van parkeersensoren! Cruise control verlaagt de brandstofkosten en verhoogt het rijcomfort. In een auto als deze mag u ook airconditioning verwachten. En deze auto heeft ook lederen stuur en versnellingspook, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer als standaard uitrusting.

Zoals u mag verwachten van deze Volkswagen Golf Cabriolet is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. Geen gehannes meer met de handrem en gas geven bij stilstaan op een oplopend stuk weg. De hill hold control zorgt voor een geslaagde hellingproef.

Klaar voor een zonovergoten zomer in deze cabrio? Bel dan voor een afspraak!

= Bedrijfsinformatie =

* Dit is een internet meeneemprijs!!
* Wij berekenen GEEN afleveringskosten.
* Inruil is mogelijk. (auto, motor, camper, caravan)
* Al onze occasions worden compleet gepoetst afgeleverd.
* Kom gerust langs voor een geheel vrijblijvende bezichtiging en/of proefrit.
* Nieuwe APK in overleg.
* Wij kunnen de tenaamstelling van uw nieuwe occasion verzorgen.
* Wij verzorgen ook exportdocumenten en exportkenteken met verzekering.

* GARANTIE IN OVERLEG.

* BOVAG-Pakket (895,00 EUR

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie