Volkswagen Golf 2.0 GTI DSG

€ 9.875,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 01-07-2010
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 161.345 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 147 kW (200 pk)

Algemeen

Bouwjaar 01-07-2010
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 161.345 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 147 kW (200 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Essing Cars
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Eindhovenseweg 9
Postcode 5664 HC
Plaats Geldrop
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 42959229 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.essingcars.nl/
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Volkswagen Golf 2.0 GTI DSG


- Merk: Volkswagen
- Model: Golf
- APK tot: 07-09-2024
- Tellerstand: 161345 KM
- Carrosserievorm: Hatchback
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2010
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: zwart
- Motorinhoud: 1984 cc
- Aantal cilinders: 4
- Vermogen: 147 kW / 200pk
- Ledig gewicht: 1214 kg
- Max. trekgewicht: 1400 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 7.3 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Motorrijtuigenbelasting: € 164 - 179 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 5


Comfort

- Boordcomputer
- Cruise control
- Regensensor

Exterieur

- Buitenspiegels elektrisch inklapbaar
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Buitenspiegels in carrosseriekleur
- Buitenspiegels verwarmbaar
- Bumpers in carrosseriekleur
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Dimlichten automatisch
- Getint glas
- Lichtmetalen velgen
- Lichtmetalen velgen 17"
- Lichtmetalen velgen 18"
- Mistlampen voor
- Mistlampen voor adaptief
- Ruitensproeiers/wisserbladen verwarmbaar
- Sportonderstel

Infotainment

- Audio-navigatiesysteem
- Autotelefoon voorbereiding
- Navigatiesysteem
- Radio CD speler
- Radio-CD/MP3 speler
- Stuurwiel multifunctioneel

Interieur

- Aluminium interieur afwerking
- Armsteun achter
- Armsteun voor
- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Electronic climate control
- Elektrische ramen voor
- Elektrische ramen voor en achter
- Lederen stuurwiel
- Lederen stuurwiel en versnellingspook
- Lendesteunen (verstelbaar)
- Microvezel bekleding
- Passagiersstoel in hoogte verstelbaar
- Sportstoelen
- Stuurbekrachtiging
- Stuurbekrachtiging snelheidsafhankelijk
- Voorstoelen in hoogte verstelbaar
- Voorstoelen verwarmd

Overige

- Airbag
- Airbag passagier
- Airbags
- Airconditioning
- Alle auto
- Alle inruil is bespreekbaar
- Altijd een gepoetste auto
- Altijd minimaal een half jaar A
- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Auto verkopen in consignatie
- Bestuurdersairbag
- Bi-xenon adaptief
- Binnenspiegel aut. dimmend
- Centrale deurvergrendeling
- Centrale deurvergrendeling met afstandsbediening
- Climate Control
- De koffie, iets fris en wat lekkers staat standaard voor u klaar
- Een afspraak buiten kantooruren is altijd mogelijk
- Electronic Brake Distribution
- Elek. bedienbare ramen
- Elek. verstelbare spiegels
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Elektronische remkrachtverdeling
- Extra getint glas
- Financial lease behoord tot de mogelijkheden
- G
- Halogeen mistlampen
- Hill hold-functie
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Houten versnellingspook
- Knie airbag(s)
- Korte lijnen met het naastgelegen garagebedrijf
- Lendesteun
- Lendesteunen
- Makkelijk en snel contact
- Mistlampen
- Mistlampen adaptief
- Ook met zoekopdrachten
- Passagiersairbag
- Radio/CD-speler
- Standaard 2 maanden garantie
- Startonderbreker
- Stoelverwarming
- Traction Control
- Wis-/was installatie voor koplampen
- Xenon verlichting
- Zij airbag(s) voor

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie