Volkswagen Golf 1.4 TSI Highline NWE Ketting Leer cruisecontrol

€ 6.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 11-03-2010
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 198.568 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.390 cc
Vermogen 90 kW (123 pk)

Volkswagen Golf 1.4 TSI Highline NWE Ketting Leer cruisecontrol


€ 6.950,-

Algemeen

Bouwjaar 11-03-2010
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 198.568 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.390 cc
Vermogen 90 kW (123 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Essing Cars
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Eindhovenseweg 9
Postcode 5664 HC
Plaats Geldrop
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 42959229 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.essingcars.nl/
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Volkswagen Golf 1.4 TSI Highline NWE Ketting Leer cruisecontrol


- Merk: Volkswagen
- Model: Golf
- APK tot: 19-03-2025
- Tellerstand: 198568 KM
- Carrosserievorm: Hatchback
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2010
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: wit
- Motorinhoud: 1390 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: CAX
- Vermogen: 90 kW / 123pk
- Ledig gewicht: 1190 kg
- Max. trekgewicht: 1300 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 6.2 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Breedte: 179 cm
- Motorrijtuigenbelasting: € 164 - 179 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 5


Comfort

- Boordcomputer
- Cruise control
- Regensensor

Exterieur

- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Buitenspiegels in carrosseriekleur
- Buitenspiegels verwarmbaar
- Bumpers in carrosseriekleur
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Dimlichten automatisch
- Getint glas
- Lichtmetalen velgen
- Lichtmetalen velgen 15"
- Lichtmetalen velgen 16"
- Lichtmetalen velgen 17"
- Parkeersensor voor en achter

Infotainment

- Radio-CD/MP3 speler
- Stuurwiel multifunctioneel

Interieur

- Armsteun achter
- Armsteun voor
- Comfortstoel(en)
- Electronic climate control
- Elektrische ramen voor
- Lederen stuurwiel
- Lederen stuurwiel en versnellingspook
- Lendesteunen (verstelbaar)
- Passagiersstoel in hoogte verstelbaar
- Sportstoelen
- Stuurbekrachtiging
- Stuurbekrachtiging snelheidsafhankelijk
- Voorstoelen in hoogte verstelbaar

Overige

- Airbag
- Airbag passagier
- Airbags
- Airconditioning
- Alle auto
- Alle inruil is bespreekbaar
- Altijd een gepoetste auto
- Altijd minimaal een half jaar A
- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Auto verkopen in consignatie
- Bestuurdersairbag
- Binnenspiegel aut. dimmend
- Centrale deurvergrendeling
- Centrale deurvergrendeling met afstandsbediening
- Climate Control
- De koffie, iets fris en wat lekkers staat standaard voor u klaar
- Een afspraak buiten kantooruren is altijd mogelijk
- Electronic Brake Distribution
- Elek. bedienbare ramen
- Elek. verstelbare spiegels
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Elektronische remkrachtverdeling
- Extra getint glas
- Financial lease behoord tot de mogelijkheden
- G
- Hill hold-functie
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Knie airbag(s)
- Korte lijnen met het naastgelegen garagebedrijf
- Lendesteun
- Lendesteunen
- Makkelijk en snel contact
- Mistlampen
- Mistlampen adaptief
- Ook met zoekopdrachten
- Parkeersensor
- Passagiersairbag
- Radio/CD-speler
- Standaard 2 maanden garantie
- Startonderbreker
- Traction Control
- Versnellingspook
- Zij airbag(s) voor

Veiligheid

- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Hill hold functie


Technische informatie

Aandrijving: Voorwielaandrijving

Bandenmaat: 205/55 R16

Acceleratie (0-100): 9,5 s

Topsnelheid: 200 km/u



Maten en gewichten

GVW: 1.820 kg

Afmetingen (LxBxH): 453 x 178 x 150 cm

Wielbasis: 258 cm



Interieur

Bekleding: Alcantara



Milieu

CO2

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie