Volkswagen Golf 1.4 TSI Cross | Airco | Stoelverwarming | Rijklaarprijs inclusief 12 maanden garantie
€ 8.950,-
Bouwjaar | 14-09-2010 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 134.674 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | J-443-VH Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Volkswagen Golf 1.4 TSI Cross | Airco | Stoelverwarming | Rijklaarprijs inclusief 12 maanden garantie
€ 8.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 14-09-2010 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 134.674 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | J-443-VH Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Boeren B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Hilsebaan 319 |
Postcode | 4873 LH |
Plaats | Etten-Leur |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)76 - 5020467 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R16
Acceleratie (0-100): 10,5 s
Topsnelheid: 188 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 420 x 176 x 159 cm
Wielbasis: 258 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.337 kg
Laadvermogen: 623 kg
GVW: 1.960 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 710 kg)
Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 157 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,7 l/100km (1 op 14,9)
Brandstofverbruik in de stad: 8,8 l/100km (1 op 11,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,6 l/100km (1 op 17,9)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Afleverpakket B: Deze Occasion wordt geleverd met: Minimaal 1 jaar geldige APK Onderhoudsbeurt volgens merk specificatie BOVAG 40 Punten check 14 dagen omruilgarantie Minimaal 25,- Brandstof Professionele reiniging in- en exterieur
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt
Met een auto als deze Volkswagen Golf komt u absoluut goed voor de dag. Volkswagen-rijders weten het: een VW is gebouwd voor duurzaamheid en deze Golf ziet er dan ook uit als nieuw. De aandrijving van deze Volkswagen wordt verzorgd door een viercilinder motor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. U blijft ook in de scherpe bochten goed ondersteund door de fraaie sportstoelen. U wordt in deze auto ook getrakteerd op 17 inch lichtmetalen velgen, aluminium dakrailing, verstelbare lendensteunen, elektrisch bedienbare ramen voor en elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels.
Een optie die de veiligheid verhoogt, is de bediening vanaf het stuur van het audiosysteem. Of het buiten nu warm is of koud, dankzij automatische airconditioning is het binnen altijd behaaglijk. De automatische ruitenwissers schakelen zichzelf automatisch in en uit en houden de voorruit schoon. Stel de cruise control in op de gewenste snelheid en u rijdt comfortabel en zuinig. De uitrusting van deze Volkswagen is met lederen stuur, automatisch dimmende binnenspiegel, boordcomputer en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening behoorlijk compleet.
De nieuwste veiligheidssystemen komen in deze Volkswagen Golf samen. Soepel wegrijden op een helling is eenvoudig met de hulp van hill hold control.
Meer weten? Onze verkoper maakt graag een afspraak om u alles te laten zien!
= Bedrijfsinformatie =
Autobedrijf Boeren BV is een universeel BOVAG autobedrijf en RDW erkend. Bij Autobedrijf Boeren BV kan men terecht voor alle voorkomende reparaties , onderhoud, APK-keuring, in- en verkoop en schadereparatie. De ste
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.