Volkswagen Golf 2.0 R 4-Motion MAXX Voll DCC schuifdak Keyless
€ 19.950,-
Bouwjaar | 2011 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 156.624 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 199 kW (271 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 2011 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 156.624 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 199 kW (271 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | iCar |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Boschdijk 938 |
Postcode | 5627 AC |
Plaats | Eindhoven |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 14994026 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: nov 2009 - jan 2013
Technische informatie
Koppel: 350 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 55 liter
Acceleratie (0-100): 5,5 s
Topsnelheid: 250 km/u
Ledig gewicht: 1.441 kg
Wielbasis: 258 cm
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,4 l/100km (1 op 11,9)
Energielabel: E
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Zeer Mooie Golf 6 R20 DSG met een complete historie van onderhoud. Deze R is in de kleur Rising Blue uitgevoerd en verkeert in topstaat.
Deze R20 Heeft alle opties:
19 inch Tallageda velgen
DCC onderstel
Digitale airco
Stoelverwarming
Multifunctioneel stuurwiel
ACC automatische cruise control
Lederen interieur
Lichtsensor
Regensensor
PDC voor + achter
Achteruitrij Camera
Automatisch in parkeren
DSG automaat
Schuifdak
Dynaudio
RNS 510 navigatie
Kleuren teller
Keyless Go
Keyless Open
Keyless Close
De auto verkeert in zeer nette staat en heeft geen deuken, Krassen of andere beschadigingen.
De velgen zijn in nette staat en zijn voorzien van 4 goede banden.
De complete onderhouds historie is aanwezig en aantoonbaar
Prijs: €19.950,-
Inruil/Garantie in overleg mogelijk
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.