Volkswagen Golf Variant 1.4 TSI Highline | Navigatie | Alcantara | Carplay
€ 6.450,-
Bouwjaar | 21-09-2010 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 173.389 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 96-NJK-2 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 117 kW (159 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 21-09-2010 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 173.389 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 96-NJK-2 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 117 kW (159 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Wallinga Car Care |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Vaalserbergweg 307 |
Postcode | 5628 CH |
Plaats | Eindhoven |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)40 - 2412760 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.carcarewallinga.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: sep 2009 - mei 2013
Modelcode: VI, 5K
Technische informatie
Koppel: 240 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 55 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,4 s
Topsnelheid: 220 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 463 x 178 x 152 cm
Wielbasis: 258 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.360 kg
Laadvermogen: 610 kg
GVW: 1.970 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 730 kg)
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 143 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,1 l/100km (1 op 16,4)
Brandstofverbruik in de stad: 7,7 l/100km (1 op 13,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 3
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
Nette Volkswagen Golf Variant in de luxe Highline uitvoering. De auto is netjes onderhouden, boekjes aanwezig. In 2020 bij 138.000 km nog voorzien van een nieuwe distributieketting.
Auto's zijn geadverteerd exclusief afleverpakket en BOVAG garantie. Meerprijs afleverpakket inclusief 1 jaar BOVAG garantie bedraagt 1.000 euro.
Wij vragen u voor bezichtiging een afspraak te maken, zodat we u de tijd en aandacht kunnen geven die u verdient. Dit kan via mail, per telefoon of whatsapp. We zijn zowel telefonisch als op whatsapp op dit nummer bereikbaar: 040-2412760
Wij zijn geopend van maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 18.00 uur.
Zaterdag van 10.00 tot 16.00 uur. Buiten openingstijden is in overleg soms ook mogelijk.
Ondanks de gebruikelijke zorgvuldigheid kan een onjuistheid in bovenstaande gegevens zijn opgetreden. Wij kunnen hier helaas niet voor
aansprakelijk worden gesteld. Controleer daarom goed de opties tijdens uw bezichtiging.
LPG-specialist Car Care Wallinga, is ook Profile Car & Tyre center. Kijk voor uitgebreide foto's en details op onze website.
Om teleurstelling te voorkomen graag naar de beschikbaarheid informeren voor bezoek.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.