Volkswagen Golf 2.0 TSI GTI Pano Navi Clima 300PK+

€ 19.700,-

Bouwjaar 10-07-2014
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 115.534 km
Deuren 5
Kenteken X-497-GX Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 161 kW (219 pk)

Volkswagen Golf 2.0 TSI GTI Pano Navi Clima 300PK+


€ 19.700,-

Algemeen

Bouwjaar 10-07-2014
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 115.534 km
Deuren 5
Kenteken X-497-GX Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 161 kW (219 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Carpoint Dongen
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Kanaalstraat 102A
Postcode 5104 AD
Plaats Dongen
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)162 - 323799 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.carpointdongen.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 3e remlicht
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/35 R19
Acceleratie (0-100): 6,5 s
Topsnelheid: 244 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 426 x 180 x 145 cm
Wielbasis: 263 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.292 kg
Laadvermogen: 558 kg
GVW: 1.850 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 690 kg)

Interieur
Interieur: Donkergrijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 148 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,4 l/100km (1 op 15,6)

Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: 12 Maanden: 12 Maanden Garantie, Onderhoudsbeurt, Nieuwe APK
Dit afleverpakket bevat: Huisgarantie

Sommige merken hebben geen introductie nodig. Volkswagen is er zo één. Duurzame kwaliteit, bewezen succes en o zo betrouwbaar. Das Auto, zoals ze zelf zeggen. Zoals het een echte Volkswagen betaamt, verkeert deze GOLF in uitstekende conditie. Met een viercilinder motor en een automatische transmissie beschikt deze Volkswagen over uitstekende prestaties. Tijdens gure dagen is het prettig zitten in de verwarmbare voorstoelen. Ziet er goed uit, die sportstoelen. Maar waar het om gaat, is de solide zit onder alle omstandigheden. Laat de zon maar schijnen door het elektrisch bediende glazen panoramadak. In het donker zorgt de xenonverlichting voor een goed zicht op de weg. Bij de zeer complete uitrusting van deze auto behoren ook 19 inch lichtmetalen velgen, sportonderstel, LED-koplampen, sportinterieur, dakspoiler en elektrisch inklapbare buitenspiegels.

Nooit meer parkeerschade dankzij de achteruitrijcamera. Deze Volkswagen is voorzien van spraakbediening voor het navigatiesysteem en voor het audiosysteem. Maar u kunt ook de knoppen op het stuur gebruiken. Natuurlijk is er ook automatische airconditioning aanwezig. Om de veiligheid onderweg te verhogen, heeft deze Volkswagen zowel een automatisch inschakelbare verlichting als een regensensor aan boord, zodat hij zelf de verlichting en de ruitenwissers kan inschakelen. Kleine ritjes, grote reizen - altijd een relaxte aankomst dankzij de cruise control. De uitrusting van deze auto is met sportstuur met schakelpaddels, automatisch dimmende binnenspiegel, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer behoorlijk compleet.

In de Volkswagen GOLF heeft uw veiligheid en die van uw omgeving prioriteit. Bij concentratieverlies en toenemende vermoeidheid van de bestuurder, geeft de auto een sterk signaal om u weer bij de les te houden. Hierdoor kunnen veel ongelukken voorkomen worden. Op een helling houdt hill hold control de handrem vast totdat u weer gas geeft. Een veilige extra is de Brake Assist. Uit onderzoek blijkt dat bestuurders bij een noodstop niet het maximum uit hun remkracht halen. Met deze automatische remondersteuning wel.

Een p

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie