Volkswagen Golf 1.2 TSI Highline 1e Eigenaar|Org NL
€ 9.499,-
Bouwjaar | 02-06-2014 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 210.268 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 9-TDX-16 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 02-06-2014 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 210.268 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 9-TDX-16 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autocentrum de Langstraat |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Tolweg 8 |
Postcode | 5171 PV |
Plaats | Kaatsheuvel |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 48250299 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autocentrumdelangstraat.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/45 R17
Acceleratie (0-100): 10,2 s
Topsnelheid: 192 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 456 x 180 x 148 cm
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.151 kg
Laadvermogen: 599 kg
GVW: 1.750 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 620 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 115 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5 l/100km (1 op 20,0)
Brandstofverbruik in de stad: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,5 l/100km (1 op 22,2)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal
Origineel Nederlands geleverde Golf, volledig aantoonbaar dealer onderhouden en afkomstig van de 1e eigenaar!
= Bedrijfsinformatie =
Autocentrum de Langstraat is al ruim 20 jaar gespecialiseerd in de in- en verkoop van scherp geprijsde, betrouwbare (jong) gebruikte dealer occasions, en heeft zeer veel ervaring binnen de autobranche.
Ons snel wisselende aanbod is zeer gevarieerd en biedt een ruime keuze aan dealer occasions.
Uiteraard is het mogelijk uw huidige auto in te ruilen.
Bij Autocentrum de Langstraat worden alle auto's bij binnenkomst standaard volledig gepoetst zowel van binnen als van buiten. Tevens wordt de auto bij binnenkomst gecontroleerd en eventuele technische problemen worden voor verkoop gerepareerd. Vloeistoffen en bandenspanning worden op voorhand gecontroleerd zodat de auto bij verkoop direct mee kan worden genomen. Al onze auto's zijn voorzien van een APK-Keuring, of worden bij aflevering met een nieuwe keuring geleverd. Omdat wij van mening zijn dat dit vanzelfsprekend is, rekenen wij hiervoor géén afleverkosten,
u weet dus direct waar u aan toe bent.
In overleg kunt u ervoor kiezen de auto met een onderhoudsbeurt en aanvullende garantie aan te schaffen. Op alle auto's (vanaf €4500 tot 200.000km en tot max 12 jaar oud) zit standaard 3 maanden garantie op de motor en de versnellingsbak. Mocht u onverhoopt voor een technisch probleem komen te staan buiten de motor of versnellingsbak dan zal er altijd worden mee gedacht in het vinden van een gepaste oplossing.
Mocht u toch willen kiezen voor meer zekerheid dan kiest u voor het garantie pakket van €595. Dit bestaat uit 6 maanden garantie via autotrust. Dit is mogelijk op auto's tot 12 jaar oud en maximaal 200.000km.
De auto wordt dan geleverd met:
-6 maanden garantie.
-Nieuwe apk.
-Onderhoudsbeurt volgens schema fabrikant.
-Tenaamstelling van het voertuig.
-Minimaal 15 liter brandstof bij aflevering.
Vraag naar de voorwaarden voor meer informatie
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.