Volkswagen Golf 1.4 TSI|DSG|PANO|LEDER|NAP|

€ 7.500,-

Bouwjaar 20-03-2013
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 257.166 km
Deuren 5
Kenteken 79-ZXJ-6 Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.395 cc
Vermogen 103 kW (140 pk)

Volkswagen Golf 1.4 TSI|DSG|PANO|LEDER|NAP|


€ 7.500,-

Algemeen

Bouwjaar 20-03-2013
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 257.166 km
Deuren 5
Kenteken 79-ZXJ-6 Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.395 cc
Vermogen 103 kW (140 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Pure Occasions
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Dick Flemmingstraat 17
Postcode 5161 CA
Plaats Sprang-Capelle
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 15248264 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.pureoccasions.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Volkswagen Golf 1.4 TSI|DSG|PANO|LEDER|NAP|


- Kenteken: 79-ZXJ-6
- Merk: Volkswagen
- Model: Golf
- APK tot: 25-02-2025
- Tellerstand: 257166 KM
- Carrosserievorm: Hatchback
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2013
- Transmissie: Automaat
- Kleur: grijs
- Motorinhoud: 1395 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: CPT
- Vermogen: 103 kW / 140pk
- Ledig gewicht: 1216 kg
- Max. trekgewicht: 1500 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 4.7 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Aantal sleutels: 2
- Onderhoudshistorie aanwezig: Ja
- Motorrijtuigenbelasting: € 164 - 179 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 6


Comfort

- Boordcomputer
- Cruise control
- Regensensor

Exterieur

- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Dimlichten automatisch
- Elektrisch glazen panorama-dak
- Extra getint glas achter
- Lichtmetalen velgen 16"
- Mistlampen voor

Infotainment

- Audio installatie premium
- Multimedia-voorbereiding
- Navigatiesysteem
- Radio-CD/MP3 speler
- Stuurwiel multifunctioneel

Interieur

- Airco
- Armsteun achter
- Armsteun voor
- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Electronic climate control
- Elektrische ramen voor en achter
- Lederen bekleding en verwarmde voorstoelen
- Lederen stuurwiel en versnellingspook
- Lendesteunen (verstelbaar)
- Multifunctioneel lederen stuurwiel
- Passagiersstoel in hoogte verstelbaar
- Stuur verstelbaar

Milieu

- Start/stop systeem

Overige

- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Bestuurdersairbag
- Elektronisch Sper Differentieel
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Elektronische remkrachtverdeling
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Knie airbag(s)
- Passagiersairbag
- Zij airbag(s) voor

Veiligheid

- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Hill hold functie
- Vermoeidheids herkenning


VASTEPRIJS!!!!


Auto rijdt en schakelt perfect!
DSG koppeling vv bij 172.000km
DSG mechatronica vv op 23-08-23
 



Pure Occasions
Dick Flemmingstraat 17
5161CA Sprang-Capelle
0615248264
purecarcleaninginfo@gmail.com

www.pureoccasions.nl

We hebben ons uiterste best gedaan om alle informatie in deze advertentie correct weer te geven. Er kunnen echter geen rechten worden ontleend aan de verstrekte informatie in de advertentie. Vertrouw niet alleen op deze informatie maar controleer altijd zelf de zaken welke voor jouw belangrijk zijn en je beslissing zouden kunnen beļnvloeden. Neem contact op met de verkoper voor aanvullende vragen.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie