Volkswagen Golf 1.4 TSI Highline 122PK + Panorama | Camera | Keyless | LED | Standkachel | Rijklaarprijs
€ 11.950,-
Bouwjaar | 09-10-2013 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 185.187 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | H-344-PB Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Volkswagen Golf 1.4 TSI Highline 122PK + Panorama | Camera | Keyless | LED | Standkachel | Rijklaarprijs
€ 11.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 09-10-2013 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 185.187 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | H-344-PB Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Frank Oomen Auto's B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Florijnstraat 6 |
Postcode | 4861 BW |
Plaats | Chaam |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 18726615 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.frankoomenautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,3 s
Topsnelheid: 203 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 426 x 180 x 145 cm
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.171 kg
Laadvermogen: 599 kg
GVW: 1.770 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 630 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 116 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5 l/100km (1 op 20,0)
Brandstofverbruik in de stad: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,3 l/100km (1 op 23,3)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal
Volkswagen is groot geworden door op details te letten. In alle modellen treft u slimme en handige oplossingen aan. Deze Golf heeft techniek aan aan boord die elke rit plezieriger maakt. Het zijn de degelijkheid van de constructie en de doordachtheid van het ontwerp die ervoor zorgen dat een Volkswagen jarenlang begeerlijk blijft. Zoals deze Golf, bijvoorbeeld. De aandrijving van deze Volkswagen wordt verzorgd door een viercilinder motor en een automatische transmissie. Voorin is het 's winters genieten met de verwarmbare voorstoelen voor zowel bestuurder als bijrijder. Scherpe bochten, pittige acceleraties? In de sportstoelen blijft u altijd in positie. Het interieur baadt in daglicht dankzij het elektrisch bediende glazen panoramadak. Tot de uitrusting van deze Volkswagen behoren ook 17 inch lichtmetalen velgen, elektronische parkeerrem, elektrisch inklapbare buitenspiegels, extra getint glas, neerklapbare achterbank en LED-achterlichten.
Geen nekkramp of spiegelwerk meer bij het achteruitrijden: de achteruitrijcamera kijkt en ziet alles! U rijdt snel, zuinig en zeker naar uw bestemming met het navigatiesysteem. Met climatronic airconditioning hoeft u alleen de gewenste temperatuur in te stellen. Het systeem doet de rest. Door de audiobediening op het stuur regelt u het volume zonder moeite. De elektronische systemen in deze Volkswagen helpen u actief om comfortabeler te rijden. Een automatisch inschakelbare verlichting en een regensensor houden de omstandigheden onderweg in de gaten. Wat u ook in deze auto kunt vinden zijn cruise control, keyless entry, automatisch dimmende binnenspiegel, isofix-aansluiting, usb-aansluiting en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening.
Pragmatisch en veilig als deze auto is, beschikt hij over diverse veiligheidssystemen. De veiligheidssystemen in deze auto nemen het zelfs waar als de bestuurder tekenen van vermoeidheid vertoont, en waarschuwen dan met een duidelijk signaal. Die hill hold control: ja, die had u wel willen hebben bij het afrijden. Want zo stelt een hellingproef echt niks meer voor. Een kortere remweg verkleint de kan
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.