Volkswagen Golf Variant 1.4 TSI CUP/CLIMA/PDC V+A/NAVI/CRUISE/ENZ
€ 10.950,- incl. BTW
Bouwjaar | 07-05-2015 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 142.825 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | G-293-KP Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 07-05-2015 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 142.825 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | G-293-KP Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Van der Lee |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Haarsteegsestraat 39 |
Postcode | 5254 JN |
Plaats | Haarsteeg |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)73 - 5112281 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.garagevanderlee.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: apr. 2013 - mei 2015
Modelcode: VII, 5G
Technische informatie
Koppel: 200 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,7 s
Topsnelheid: 204 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 468 x 180 x 152 cm
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.222 kg
Laadvermogen: 658 kg
GVW: 1.880 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 660 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 123 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Brandstofverbruik in de stad: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,4 l/100km (1 op 22,7)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Zeer mooie goed onderhouden VW Golf inclusief nieuwe APK en NAP-pas. Inruil is natuurlijk altijd mogelijk.
Prijs inclusief 12 maanden autotrust garantie en afleveringsbeurt € 11.750,00
OM TELEURSTELLING TE VOORKOMEN, EN IN VERBAND MET ANDER AFSPRAKEN DIE WIJ HEBBEN STAAN , GRAAG VOOR BEZICHTIGING EN PROEFRIT EVEN TELEFONISCH EEN AFSPRAAK MAKEN
Voor miljoenen bestuurders is er eigenlijk maar één merk: Volkswagen. Das Auto. Het zijn de degelijkheid van de constructie en de doordachtheid van het ontwerp die ervoor zorgen dat een Volkswagen jarenlang begeerlijk blijft. Zoals deze Golf Variant, bijvoorbeeld. De krachtige benzinemotor van deze auto is gekoppeld aan een handgeschakelde zes versnellingsbak. Lekker hoor, die verwarmbare voorstoelen. Helemaal op koude dagen. De sportstoelen zorgen voor een strak uiterlijk én een uitstekende zitsteun. Ook 16 inch lichtmetalen velgen, adaptieve mistlampen, aluminium dakrailing, dakspoiler, elektrisch inklapbare buitenspiegels en in delen neerklapbare achterbank horen tot de voorzieningen op deze auto.
Tijdens de rit bedient u het audiosysteem en het navigatiesysteem met de knoppen op het stuur. In een auto als deze kunt u niet zonder automatische airconditioning, zodat de temperatuur altijd goed is. Superstrak parkeren wordt een eitje dankzij de parkeersensoren. De automatisch inschakelbare verlichting en regensensor zorgen dat onderweg automatisch de verlichting en de ruitenwissers worden ingeschakeld. Daarmee nemen ze u veel werk uit handen. De cruise control heeft een feilloos geheugen. Als u even vaart heeft geminderd, bent u na één klik weer op de oude snelheid. De uitrusting van deze auto is met automatisch dimmende binnenspiegel, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer behoorlijk compleet.
Zoals u mag verwachten van deze Volkswagen Golf Variant is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. Een belangrijke bijdrage aan de
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.