Volkswagen Golf 6 R R20 2.0 TSI 400pk 4 Motion Showcar Recaro Airride
€ 15.950,-
Bouwjaar | 23-04-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 169.977 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | NH-750-P Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 199 kW (271 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 23-04-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 169.977 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | NH-750-P Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 199 kW (271 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Hamilton Automobielen |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Industrieweg 8 |
Postcode | 5627 BS |
Plaats | Eindhoven |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 15081548 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.hamiltonautomobielen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: nov 2009 - jan 2013
Modelcode: VI, 5K
Technische informatie
Koppel: 350 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 55 liter
Acceleratie (0-100): 5,7 s
Topsnelheid: 250 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 431 x 179 x 150 cm
Wielbasis: 258 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.421 kg
Laadvermogen: 589 kg
GVW: 2.010 kg
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 199 g/km
Energielabel: F
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,5 l/100km (1 op 11,8)
Brandstofverbruik in de stad: 11,8 l/100km (1 op 8,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,7 l/100km (1 op 14,9)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 194 - € 220 per kwartaal
In opdracht van een klant bieden wij te koop aan deze Volkswagen Golf 6 R met de volgende specificaties / modificaties.
De auto is stage 3 getuned bij JD engineering en komt met een rollenbank uitdraai.
Hij had op het moment van afstellen 381 PK en 486 Nm koppel. Daarna zijn de inlaatkleppen nog compleet gereinigd van koolafzetting en zijn de injectoren gereinigd bij BVR dus als je de auto nu opnieuw af laat stellen bij JD , zal die waarschijnlijk over de 400pk draaien.
Vorige maand nog nieuwe bobine's in gegaan (redtop) inclusief nieuwe bougies .
Onder de motorkap is het volgende aangepast:
- Racingline intake
- Compleet Milltek uitlaatsysteem van voor tot achter met race katalysator (en dus geschikt voor de APK)
- GFB Blow off valve
- Upgrade intercooler
- Forge intake retour slang
- Upgrade hoge- en lagedruk brandstofpomp
- Roller ombouw kit
- Sachs Race koppeling
- Audi TTRS Remmerij (klauwen, schijven en blokken)
- Veerpootbrug
Aan de buitenkant zit er het volgende op:
- Airride
- Turbodruk meter
- 19 inch Concave velgen met Pirelli banden
- SRS Tech Diffuser
- Rieger voorbumper
- Maxton Design side skirts
- Magneet kentekenplaat
- Custom spoiler
Ook het interieur is volledig aangepast:
- Custom Recaro kuipstoelen van Red Bull
- Gele 4-punts gordels
- Rolkooi
- Geluidsintallatie met Pioneer 12 inch subwoofer
- Custom stuur en versnellingspook
Eventueel heb ik er ook nog een set verlagingsveren bij van H&R.
Plus de originele ophanging
Achterbank heb ik ook nog.
De auto heeft altijd netjes onderhoud gehad en de olie, filters etc. zijn zelfs vaker vervangen dan eigenlijk zou hoeven.
Van al het werk wat er aan gedaan is zijn de facturen en bonnen aanwezig.
Vraagprijs € 15.950,-
Inruil en Financiering mogelijk.
Bezichtiging volgens afspraak.
Bezoekadres: Industrieweg 8 5627 BS Eindhoven
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Marc Hamilton. Tel: 06-15081548 of e-mail: info@hamiltonautomobielen.nl
Hamilton Automobielen gespecialiseerd in Volkswagen Audi en Porsche
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.