Volkswagen Golf 1.2 TSI Highline Schuifdak / NAVI / Stoelverwarming / Airco / P.sensor
€ 12.499,-
Bouwjaar | 08-01-2013 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 167.890 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | N-844-NJ Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 08-01-2013 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 167.890 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | N-844-NJ Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Alpen Cars |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Prinsenhil 13 |
Postcode | 4825 AX |
Plaats | Breda |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 48760157 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.alpencars.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/45 R17
Acceleratie (0-100): 10,2 s
Topsnelheid: 192 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 456 x 180 x 148 cm
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.151 kg
Laadvermogen: 599 kg
GVW: 1.750 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 620 kg)
Interieur
Interieur: Lichtgrijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 115 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5 l/100km (1 op 20,0)
Brandstofverbruik in de stad: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,5 l/100km (1 op 22,2)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 1 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal
Deze auto nodigt u uit om plaats te nemen achter het sportstuur en onmiddellijk de weg op te gaan. Het zijn de degelijkheid van de constructie en de doordachtheid van het ontwerp die ervoor zorgen dat een Volkswagen jarenlang begeerlijk blijft. Zoals deze Golf, bijvoorbeeld. De aandrijving van deze Volkswagen wordt verzorgd door een viercilinder motor en een automatische transmissie. Ook in de winter en als het koud is, heeft u het snel weer warm dankzij de stoelverwarming in deze auto. Het daglicht valt in overvloed via het elektrisch bediende panoramadak op het fraaie interieur. Bij de zeer complete uitrusting van deze auto behoren ook 17 inch lichtmetalen velgen, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels, verstelbare lendensteunen, elektrisch bedienbare ramen achter, metallic lak en snelheidsafhankelijke stuurbekrachtiging.
Met de knoppen op het stuur regelt u het audiosysteem en het navigatiesysteem met harde schijf, terwijl u uw blik op de weg gericht houdt. Bij de luxe van deze auto hoort ook electronic climate control. Ervaar het comfort van inparkeren met parkeersensoren. Deze auto laat zich moeiteloos in elk parkeervak manoeuvreren. Het drukke verkeer eist onderweg al uw aandacht op. Daarom is het goed dat deze Volkswagen is voorzien van diverse systemen die u assisteren tijdens de rit. Een automatisch inschakelbare verlichting neemt het waar als het donker wordt of gaat schemeren, en schakelt dan automatisch de verlichting in. Op dezelfde manier "ziet" de regensensor de eerste spatjes regen en schakelt dan de ruitenwissers in, en als het harder gaat regenen zet hij de ruitenwissers ook in een snellere stand. Natuurlijk is deze Volkswagen Golf voorzien van cruise control. De uitrusting van deze Volkswagen is met automatisch dimmende binnenspiegel, lederen stuur, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer behoorlijk compleet.
Zoals u mag verwachten van deze Volkswagen Golf is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. Deze auto waarschuwt de bestuurder als die tekenen van vermoeidheid vertoont en kan zo ernstig
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.