Volkswagen Golf Variant 1.4 TSI 150PK DSG 3x R-Line Trekhaak - Keyless - Dynaudio - Xenon - DAB - DCC
€ 18.995,-
Bouwjaar | 04-12-2014 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 66.764 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Volkswagen Golf Variant 1.4 TSI 150PK DSG 3x R-Line Trekhaak - Keyless - Dynaudio - Xenon - DAB - DCC
€ 18.995,-
Algemeen
Bouwjaar | 04-12-2014 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 66.764 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf VosCars |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Postelweg 3 |
Postcode | 5531 MV |
Plaats | Bladel |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 38605252 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vos-cars.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: mei 2015 - mrt 2017
Technische informatie
Koppel: 250 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,6 s
Topsnelheid: 218 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.268 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 680 kg)
Wielbasis: 264 cm
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
CO2-uitstoot: 116 g/km
Energielabel: A
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
Garantie: 3 maanden
Garantie: 7.500 km
Garantie: Altijd inclusief gratis 3 maanden huisgarantie
Uiterst rijk en uniek uitgeruste Volkswagen Golf Variant in maar liefst 3x R-Line uitvoering!
Voorzien van een originele klapbare trekhaak met 1.500kg trekgewicht.
Volledig en zeer uitgebreid VW dealer onderhouden!
Uitgerust met een rijke optielijst met o.a. keyless entry/go, navigatie, Dynaudio, bi-xenon met LED dagrijverlichting, DAB+ radio, adaptief onderstel met rijmodus, stoelverwarming, 18" Salvador velgen en nog veel meer!
Auto verkeert in absolute topstaat voor zowel in- als exterieur zoals alleen wij ze kunnen vinden als échte specialist!
Volledige historie met alle papieren/boekjes/documentatie en 2 sleutels aanwezig.
Kilometerstand logisch verklaarbaar, rapportage aanwezig.
Wordt geleverd met een nieuwe longlife onderhoudsbeurt, APK geldig tot 31-05-2025.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.