Volkswagen Golf Variant 1.2 TSI High Executive Line | Automaat | Navi | Clima | Cruise | Trekhaak.
€ 7.900,-
Bouwjaar | 17-06-2013 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 193.602 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 77-ZLD-8 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.198 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Volkswagen Golf Variant 1.2 TSI High Executive Line | Automaat | Navi | Clima | Cruise | Trekhaak.
€ 7.900,-
Algemeen
Bouwjaar | 17-06-2013 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 193.602 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 77-ZLD-8 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.198 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Paul Janssen |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Industrieweg 78 |
Postcode | 5591 JL |
Plaats | Heeze |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)40 - 2240080 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfpauljanssen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modeljaar: 2012
Modelcode: VI, 5K
Technische informatie
Koppel: 175 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 55 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,3 s
Topsnelheid: 190 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 463 x 178 x 152 cm
Wielbasis: 258 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.309 kg
Laadvermogen: 641 kg
GVW: 1.950 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 700 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 136 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik in de stad: 7 l/100km (1 op 14,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,2 l/100km (1 op 19,2)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 4
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: Autotrust garantie (3 maanden)
Als je op zoek bent naar ongeëvenaarde betrouwbaarheid en vlekkeloze engineering, dan is deze Duitse auto precies wat je nodig hebt. Het zijn de degelijkheid van de constructie en de doordachtheid van het ontwerp die ervoor zorgen dat een Volkswagen jarenlang begeerlijk blijft. Zoals deze Golf Variant, bijvoorbeeld. De aandrijving van deze Volkswagen wordt verzorgd door een viercilinder benzinemotor en een automatische transmissie. De sportstoelen zorgen ervoor dat u goed en comfortabel zit, ook als het gas erop gaat. In deze auto profiteert u onder andere ook van: 16 inch lichtmetalen velgen, aluminium dakrailing, dakrails, donker getint glas achter, elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels en verstelbare lendensteunen.
Het digitale dashboard stelt u in staat uw cockpitinterface te personaliseren. In deze auto beschikt u natuurlijk over een navigatiesysteem met harde schijf. Het audio-installatiesysteem biedt glasheldere geluidskwaliteit, u bedient dit veilig via het stuurwiel. Nooit meer te warm of te koud. De automatische airconditioning zorgt altijd voor de temperatuur die u kiest. De aanwezige parkeersensoren zijn de ultieme hulp om te laten weten hoeveel ruimte er nog is om te manoeuvreren. De auto neemt u werk uit handen doordat hij zelf veel in de gaten houdt. Een regensensor en een automatisch inschakelbare verlichting nemen waar wanneer de ruitenwissers en het licht aan moeten. Deze Volkswagen is voorzien van sportstuur met schakelpaddels, cruise control, automatisch dimmende binnenspiegel, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, bagage afdekhoes en boordcomputer.
Pragmatisch en veilig als deze auto is, beschikt hij over diverse veiligheidssystemen. De hellingproef is verleden tijd. De hill hold control zorgt voor volmaakte stilstand op ieder aflopend wegdeel.
Heeft u interesse in deze mooie Volkswagen? Bel ons dan of mail ons, om een afspraak te maken.
= Bedrijfsinformatie =
VERKOOP TELEFONISCH BEREIKBAAR 040-2240080 Wij leveren al onze auto's met een geldige APK keuring. Autotrust garantie tege
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.