Volkswagen Golf 1.4 TSI Connected Series Allstar [ Navi Stoelverwarming PDC ]

€ 9.945,-

Bouwjaar 15-04-2016
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 227.283 km
Deuren 5
Kenteken J-721-JG Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.395 cc
Vermogen 92 kW (125 pk)

Volkswagen Golf 1.4 TSI Connected Series Allstar [ Navi Stoelverwarming PDC ]


€ 9.945,-

Algemeen

Bouwjaar 15-04-2016
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 227.283 km
Deuren 5
Kenteken J-721-JG Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.395 cc
Vermogen 92 kW (125 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Vaartland.nl Breda
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Konijnenberg 22
Postcode 4825 BD
Plaats Breda
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)182 - 748597 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.vaartland.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld

Maten
Wielbasis: 292 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.147 kg
Laadvermogen: 1.770 kg
GVW: 1.770 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
CO2-uitstoot: 122 g/km
Energielabel: C

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal

Ben je op zoek naar een mooie Volkswagen Golf uit 2016 met opties zoals Navi, Stoelverwarming en Parkeersensoren. Deze Golf is door ons ingeruild met een tellerstand van 227.283. De tellerstand is logisch verklaarbaar en de auto is dan ook voorzien van een NAP tellerrapport. Op onze website vind je het Nationaal Autorapport. Hier staat ook het aantal eigenaren in en een checklist van maar liefst 55 technische en 40 optische punten waar de auto op gecontroleerd is. De Volkswagen Golf heeft een benzine motor met een maximum vermogen van 92KW (125 PK) en haalt hiermee een gemiddeld gebruik van 5.30L op 100Km.

Wij zijn telefonisch bereikbaar op de volgende tijden:
- Maandag tm Vrijdag: 08:00 t/m 22:00
- Zaterdag: 08:00 t/m 17:00
- Zondag: gesloten

Via telefoonnummer: 0182716409

Je kunt ook contact met ons opnemen via Whatsapp. Whatsappnummer: 0182-748576 (bellen via whatsapp op dit nummer is niet mogelijk)

Onze vestigingen zijn geopend!

Al onze vestigingen zijn weer geopend. Wil je de beste service? Plan dan een afspraak in, wij zorgen er dan voor dat we speciaal voor jou klaar staan.

Een proefrit maken?
Wil je een proefrit maken, dan kan dat op afspraak. Neem hiervoor contact met ons op of kijk op https://www.vaartland.nl/proefrit-maken voor meer informatie en de voorwaarden. Voor de actuele locatie van de auto kijk op www.vaartland.nl.

Waarom kiezen voor deze Volkswagen Golf:
- Navi
- Stoelverwarming
- Parkeersensoren
- Groen energielabel
- NAP gecontroleerd
- Onderhoudsgeschiedenis beschikbaar
- Voorzien van een Nationaal Autorapport



Alle moeite is genomen om de informatie in deze advertentie zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Er kunnen echter uitdrukkelijk geen rechten worden ontleend aan de verstrekte informatie in de advertentie. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie en controleer daarom bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie