Volkswagen Golf 2.0 TSI GTI

€ 35.440,-

Bouwjaar 18-12-2020
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 59.310 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 180 kW (245 pk)

Algemeen

Bouwjaar 18-12-2020
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 59.310 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 180 kW (245 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autosfeer & Co. B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Peelbaan 10
Postcode 5121 DB
Plaats Rijen
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 41773227 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airbags (window)
  • airbags gordijn (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cd wisselaar
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • deelbare achterbank (gelijk)
  • deelbare achterbank (ongelijk)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 50 liter
Acceleratie (0-100): 6,2 s
Topsnelheid: 250 km/u
Ledig gewicht: 1.351 kg
Wielbasis: 262 cm

Interieur
Interieurkleur: black
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)

Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 194 - € 220 per kwartaal

Golf 8 GTI 2021 | BOMVOL | PANORAMADAK | KEYLESS GO | DODEHOEK SENSOR | HARMAN KARDON AUDIO | SFEER VERLICHTING.

De Volkswagen Golf 8 GTI uit het jaar 2021 is een verfijnde en sportieve hatchback die de rijke erfenis van de GTI-lijn voortzet. Hier is een gedetailleerde omschrijving van deze opwindende auto:

Exterieur:
De Golf 8 GTI heeft een kenmerkend ontwerp dat de sportieve aard van de GTI-reeks weerspiegelt. Het front wordt gekenmerkt door een opvallende honingraatgrille met rode accenten, die samen met de prominente GTI-badge direct herkenbaar is. De strakke lijnen en dynamische vormgeving dragen bij aan een gestroomlijnde en aerodynamische uitstraling.

Motorprestaties:
Onder de motorkap schuilt een krachtige motor die de Golf 8 GTI zijn indrukwekkende prestaties verleent. Met een turbocharged benzinemotor levert deze GTI snelle acceleraties en responsieve vermogensafgifte. De sportieve ophanging en de nauwkeurige besturing dragen bij aan een dynamische en plezierige rijervaring.

Interieur:
Het interieur van de Golf 8 GTI straalt sportiviteit en comfort uit. De auto biedt hoogwaardige materialen en afwerking, met sportstoelen die niet alleen esthetisch aantrekkelijk zijn maar ook uitstekende ondersteuning bieden tijdens dynamisch rijden. De cockpit is doordacht ontworpen met intuïtieve bedieningselementen en een geavanceerd infotainmentsysteem.

Veiligheid:
De veiligheidsvoorzieningen van de Golf 8 GTI zijn ontworpen met het oog op bescherming. Dit omvat geavanceerde remassistentie, airbags rondom, stabiliteitscontrole en andere functies die de veiligheid van de inzittenden waarborgen.


Met het ervaren specialisme van Autosfeer & Co. willen wij onze klanten volledig ontzorgen van de aankoop, de verkoop of aanvraag van het desbetreffende voertuig.

Hoewel alle gegevens zo uitgebreid en optimaal mogelijk staan omschreven, is Autosfeer & Co. niet aansprakelijk voor de niet benoemde gegevens. Aan de in dit document verstrekte informatie kunnen op geen enkele wijze rechten worden ontleend of aanspraken worden gemaakt.

Ons advies is om de benoemde gegevens en specificaties van het desbetreffende voertuig altijd even te controleren. Bij enige twijfel kunt u altijd vrijblijvend contact met ons opnemen om de gegevens en specificaties te bespreken.

Alle bezichtigingen en/of proefritten gaan uitsluitend op afspraak. Wij raden u daarom aan altijd even contact op te nemen met ons

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie