Volkswagen Golf 1.5 eTSI STYLE/IQ LIGHT/IQ DRIVE/19 INCH/STOEL MEM/ENZ
€ 33.950,- incl. BTW
Bouwjaar | 27-07-2023 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 8.210 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | X-851-TS Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | - |
Algemeen
Bouwjaar | 27-07-2023 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 8.210 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | X-851-TS Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Van der Lee |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Haarsteegsestraat 39 |
Postcode | 5254 JN |
Plaats | Haarsteeg |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)73 - 5112281 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.garagevanderlee.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: jan 2023 - 2024
Technische informatie
Vermogen elektromotor(en): 9 kW (12 PK)
Vermogen brandstofmotor: 110 kW (150 PK)
Koppel: 250 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,5 s
Topsnelheid: 224 km/u
Maten
Wielbasis: 262 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.267 kg
Laadvermogen: 603 kg
GVW: 1.870 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 680 kg)
Interieur
Interieurkleur: Donker grijs
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 129 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Staat
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Garantie
Fabrieksgarantie tot: 27-07-2025
Overige informatie
Onderhoudsboekjes: Digitaal
Zeer mooie complete VW Golf Style met fabrieksgarantie tot 27-07-2025. Inruil is natuurlijk altijd mogelijk
Het is een auto die is ontworpen om niet alleen functioneel te zijn, maar om bovendien uitstekende prestaties neer te zetten. Deze Volkswagen Golf heeft 8210 kilometer gelopen en is van het bouwjaar 2023. Niet voor niets is de vraag naar gebruikte Volkswagens zo groot, want de kwaliteit staat ook na een aantal jaren nog buiten kijf, zoals aan deze Golf duidelijk te zien is. Met zijn benzinemotor en automatische transmissie is dit een prima auto voor nog vele kilometers. Stoelverwarming hoort ook bij de uitrusting van deze auto. Al is het nog zo fris, koude handen zijn verleden tijd door het verwarmd stuurwiel. Ook 19 inch lichtmetalen velgen, Full LED koplampen, trailer assistent, donker getint glas achter, in delen neerklapbare achterbank en LED-achterlichten zijn aan boord.
Het eigentijdse interieur wordt natuurlijk helemaal volmaakt met het digitale dashboard. Adaptive cruise control is veilig en comfortabel. De snelheidsregelaar houdt automatisch afstand tot het voertuig dat voor u rijdt. Rijden-stilstaan, rijden-stilstaan. Niks is irritanter en vermoeiender dan filerijden. Daar heeft deze Volkswagen Golf een oplossing voor: de file assistent, die met radarmeting permanent het tempo aanpast op de voorligger. Zelfs als die stopt. In één oogopslag weet u de complete systeemstatus van deze auto. Dankzij Connected Services. Gemakkelijk en veilig is de bediening het audiosysteem en het navigatiesysteem met knoppen op het stuur. De audio-kwaliteit is geweldig, dankzij de DAB-ontvangst. Ook kruisend verkeer detectie, automatische airconditioning, draadloos opladen, parkeersensoren achter, regensensor en automatisch dimmende binnenspiegel horen tot de voorzieningen op deze auto.
Geavanceerde technische systemen houden tijdens elke rit het verkeer in de gaten en reageren op potentieel gevaarlijke situaties. De actuele snelheidslimiet, een inhaalverbod en andere verkeersborden; de verkeersborddetectie ondersteunt u tijdens elke rit. Het Lane-keeping systeem zorgt
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.