Volkswagen Golf 2.0 TSI GTI // VIRTUAL COCKPIT // PANORAMADAK // NAVI // FULL LED //

€ 37.945,-

Bouwjaar 13-05-2022
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 11.134 km
Deuren 5
Kenteken R-413-VJ Verzekeren
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 180 kW (245 pk)

Volkswagen Golf 2.0 TSI GTI // VIRTUAL COCKPIT // PANORAMADAK // NAVI // FULL LED //


€ 37.945,-

Algemeen

Bouwjaar 13-05-2022
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 11.134 km
Deuren 5
Kenteken R-413-VJ Verzekeren
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 180 kW (245 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam SDL Automotive
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Steenoven 28
Postcode 5626 DK
Plaats Eindhoven
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)40 - 2971559 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.sdlautomotive.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: sep 2020 - 2024

Technische informatie
Koppel: 370 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 6,2 s
Topsnelheid: 250 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 429 x 179 x 148 cm
Wielbasis: 262 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.363 kg
Laadvermogen: 587 kg
GVW: 1.950 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 730 kg)

Interieur
Interieurkleur: Donker grijs
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 167 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,5 l/100km (1 op 15,4)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 194 - € 220 per kwartaal

Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)

Ruim en economisch, dat is de Volkswagen Golf. Het zijn de degelijkheid van de constructie en de doordachtheid van het ontwerp die ervoor zorgen dat een Volkswagen jarenlang begeerlijk blijft. Dat is duidelijk te zien aan deze Golf, waarvan de onderhoudshistorie bekend is. Hij heeft een benzinemotor en een automatische transmissie. Doe maar luxe! Neem plaats in de verwarmbare voorstoelen en voel de weldaad in koude dagen. In het interieur domineren de sportstoelen, die er niet alleen stijlvol uitzien, maar die u ook optimaal ondersteunen tijdens de rit. Laat de zon maar schijnen door het elektrisch bediende glazen panoramadak. Bij de rijke uitrusting horen ook 17 inch lichtmetalen velgen, sportonderstel, trailer assistent, donker getint glas achter, LED-achterlichten, verstelbare lendensteunen, elektrisch bedienbare ramen achter, elektrisch inklapbare buitenspiegels, LED-dagrijverlichting en in delen neerklapbare achterbank.

Voor storingvrije digitale radio-ontvangst zorgt de DAB-ontvanger. De radio harder of zachter zetten of iemand uit uw contactenlijst bellen. Dankzij de spraakbediening doet u dit allemaal met uw stem. Het full map navigatiesysteem is uw vertrouwde gids, waarheen de reis ook gaat. Kabelkluwens en stekkerslingers van smartphones zijn hier niet aan de orde. De draadloze oplaadmogelijkheid voor telefoons maakt opladen strak, simpel en snel. De electronic climate control zorgt onder alle omstandigheden voor een prettige temperatuur. Geen nekkramp of spiegelwerk meer bij het achteruitrijden: de achteruitrijcamera kijkt en ziet alles! In deze Volkswagen kunt u zich concentreren op het verkeer, terwijl de auto de omgeving voor u in de gaten houdt. Een automatisch inschakelbare verlichting zorgt dat de verlichting aangaat als het donkerder wordt - in tunnels bijvoorbeeld - en de regensensor schakelt de ruitenwissers in als het nodig is. U hoeft er niets aan te doen. De achteropkomend verkeer waarschuwing is een mooie veiligheidsoptie, die middels sensoren in de gaten houdt wat er onderweg achter u gebeurt. Een extra veiligheidsoptie is aanwezig in de vorm van d

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie