Volkswagen Golf 2.0 TSI GTI CLUBSPORT 45 JAHRE|Akra|HUD|IQ-light|Pano
€ 43.249,-
Bouwjaar | 22-03-2022 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 65.696 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | T-081-NL Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 221 kW (301 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 22-03-2022 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 65.696 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | T-081-NL Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 221 kW (301 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Hk Car Trading |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Galliërsweg 59 |
Postcode | 5342 PN |
Plaats | Oss |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 59618135 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.hkcartrading.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Bandenmaat: 235/35 R19
Acceleratie (0-100): 4,6 s
Topsnelheid: 250 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 428 x 179 x 149 cm
Wielbasis: 263 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.361 kg
Laadvermogen: 569 kg
GVW: 1.930 kg
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 151 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 194 - € 220 per kwartaal
Hieronder vindt u een overzicht van de opvallende kenmerken van de Golf 8 GTI Clubsport 45 Jahre:
- 45 Jahre editie
- Panoramadak
- Camera
- 19 inch velgen
- Sfeerverlichting
- I.Q. light Led Matirx koplampen
- Side assist/blinde hoek detectie
- Automatisch inparkeren
- Dynamische rijmodi (Sport/eco/comfort)
- Akrapovic
- Stoelverwarming voor
- Rijbaanassistentie/stuurhulp
- Climate control 3 zones
- Adaptive Cruise Control (stop&go)
- Dealeronderhouden
- Volkswagen garantie 2027
= Bedrijfsinformatie =
Wanneer onze occasion niet meer is voorzien van fabrieksgarantie is het mogelijk om garantie bij te kopen. Informeer naar de mogelijkheden.
Tevens raden wij u aan, om ons altijd even te bellen alvorens u komt. Om te checken of de auto waar uw interesse bij ligt, nog altijd aanwezig is. Dit om teleurstellingen te voorkomen.
Mocht u een auto willen inruilen dan ontvangen wij graag enkele duidelijke foto's van het in- exterieur, kilometerstand en vermeld daarbij eventuele beschadigingen en of mankementen. De foto's kunt u sturen via WhatsApp naar: 06 59 61 81 35 of op onze website bij het inruilformulier.
Hoewel aan de informatie van deze website de grootst mogelijke zorg wordt besteed, kunnen wij niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele onjuiste informatie van welke aard dan ook. Is voor u een optie belangrijk, dan adviseren wij u hier specifiek naar te vragen.
Mocht u nog vragen hebben of eventuele interesse kunt u ons bellen of mailen. We staan u graag te woord!
Met vriendelijke groet,
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.