Volkswagen Golf TSI GTI 245PK| PANO/TREKHK/GARANTIE | IQ/ KM 39500

€ 36.995,-

Bouwjaar 27-05-2021
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 39.450 km
Deuren 5
Kenteken T-877-VX Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 180 kW (245 pk)

Volkswagen Golf TSI GTI 245PK| PANO/TREKHK/GARANTIE | IQ/ KM 39500


€ 36.995,-

Algemeen

Bouwjaar 27-05-2021
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 39.450 km
Deuren 5
Kenteken T-877-VX Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 180 kW (245 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf de Graaf v.o.f.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Burg van der Lelystraat 21
Postcode 4285 BH
Plaats Woudrichem
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 13331709 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • stuurbekrachtiging
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Bandenmaat: 225/45 R17
Acceleratie (0-100): 6,2 s

Maten
Afmetingen (LxBxH): 428 x 179 x 149 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.363 kg
Laadvermogen: 587 kg
GVW: 1.950 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 730 kg)

Milieu
CO2-uitstoot: 149 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7 l/100km (1 op 14,3)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 194 - € 220 per kwartaal

De Volkswagen Golf GTI 2021 is een sportieve hatchback die bekend staat om zijn krachtige prestaties en dynamische rijervaring. Uitgerust met een 2.0-liter turbocharged viercilindermotor, levert de GTI 245 pk ,waardoor hij in staat is om snelheid en acceleratie te leveren. De Golf GTI heeft ook een strak en gestroomlijnd ontwerp met agressieve lijnen en sportieve accenten. Het interieur biedt comfort en luxe, met hoogwaardige materialen en geavanceerde technologieën, zoals touchscreen-infotainmentsysteem en geavanceerde veiligheidsfuncties. Al met al is de Volkswagen Golf GTI 2021 een aantrekkelijke keuze voor autoliefhebbers die op zoek zijn naar een compromis tussen stijl, prestaties en praktisch nut ,

Deze Volkswagen Golf GTI 2021 heeft een panoramadak voor een ruimtelijk en licht interieur, een trekhaak voor het vervoeren van extra lading, inhaaldetectie om veilig van rijstrook te wisselen en een adaptieve cruisecontrol (ACC) voor comfortabel rijden op de snelweg. Deze toevoegingen dragen bij aan het gemak en de functionaliteit van de auto, waardoor hij aan diverse behoeften en voorkeuren kan voldoen,


Deze auto komt in aanmerking voor de volgende Autotrust pakketten:
Instap Garantie 6/12/24 maanden
Uitgebreid Garantie 6/12/24 maanden

Vraag naar de prijzen/voorwaarden!

= Bedrijfsinformatie =

Wij zijn Autobedrijf De Graaf. Een familiebedrijf, waarin de tweede generatie momenteel aan het werk is. Wij zijn een klassieke dorpsgarage en werken volgens de hoogste kwaliteitsstandaarden. Wij onderscheiden ons doordat wij altijd even tijd voor u vrij maken en dat wij midden in onze gemeenschap staan en weten wat er speelt. Wij specialiseren ons in occasions van volume merken zoals Volkswagen, Opel, Ford en Renault, die maximaal 10 jaar oud zijn. Wij zijn transparant en laagdrempelig, dus nodigen u van harte uit om de auto te komen bekijken en een proefrit te maken.
Hopelijk tot snel!
Met vriendelijke groet,
Chris de Graaf

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie