Volkswagen Golf Cabriolet 2.0 TSI GTI | Vol Leer | Navi | Stoelverwarming | Dealer onderhouden |

n.o.t.k.

Bouwjaar 11-09-2012
Categorie Cabriolet
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 89.496 km
Deuren 2
Kenteken P-725-LN Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 155 kW (211 pk)

Volkswagen Golf Cabriolet 2.0 TSI GTI | Vol Leer | Navi | Stoelverwarming | Dealer onderhouden |


n.o.t.k.

Algemeen

Bouwjaar 11-09-2012
Categorie Cabriolet
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 89.496 km
Deuren 2
Kenteken P-725-LN Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 155 kW (211 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Van Rijckevorsel van Kessel Automobielen
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Zuidrand 1
Postcode 4761 ZZ
Plaats Zevenbergen
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)168 - 371337 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.rijckevorsel-automobielen.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. cabriokap
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: mei 2012 - mei 2015

Technische informatie
Koppel: 280 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 55 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 7,3 s
Topsnelheid: 237 km/u
Ledig gewicht: 1.433 kg
Wielbasis: 258 cm

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,6 l/100km (1 op 13,2)
Energielabel: E

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (6 maanden)

Wees eerlijk: uiteindelijk willen we allemaal aan cabrio, toch? Helemaal als het zo?n mooie is als deze. Dit is eenvoudig gezegd dé auto. Of zoals ze dat bij Volkswagen noemen: das Auto. Niet voor niets is de vraag naar gebruikte Volkswagens zo groot, want de kwaliteit staat ook na een aantal jaren nog buiten kijf, zoals aan deze Golf Cabriolet duidelijk te zien is. De onderhoudshistorie van deze auto is bekend. De krachtige benzinemotor van deze auto is gekoppeld aan een handgeschakelde zesversnellingsbak. De lederen bekleding benadrukt de luxe uitstraling van deze auto. Onderdeel van de uitgebreide uitrusting van deze auto is stoelverwarming. Met het elektrisch bedienbare dak kunt u moeiteloos genieten van elke zonnige dag. Met de krachtige xenonverlichting rijdt u ontspannen in het donker. Tot de uitrusting van deze Volkswagen behoren ook 18 inch lichtmetalen velgen, led-achterlichten, metallic lak, verwarmde ruitensproeiers, elektrisch bediende ramen, elektrisch inklapbare buitenspiegels en led-dagrijverlichting.

Bij de luxe van deze auto hoort ook automatische airconditioning. Achter het stuur van deze Volkswagen bent u niet alleen. De auto kijkt als het ware met u mee tijdens de rit. De regensensor schakelt de ruitenwissers in als het nodig is en de automatisch inschakelbare verlichting doet de lichten voor u aan. Op de plaats van bestemming zijn het de parkeersensoren voor en achter die u assisteren bij het inparkeren. Niet te snel, niet langzaam maar precies goed: laat dat maar over aan de cruise control. Wat u ook in deze auto kunt vinden zijn sportstuur met schakelpaddels, automatisch dimmende binnenspiegel, boordcomputer, isofix-aansluiting en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening.

Pragmatisch en veilig als deze auto is, beschikt hij over diverse veiligheidssystemen. Vermoeid achter het stuur zitten vergroot de kans op een ongeval. Vermoeidheidsherkenning waarschuwt tijdig als u aan een rustpauze toe bent. Heuvelop stilstaan was vroeger een kunstje. Met de hill hold control gaat het volautomatisch.

Tevens wordt deze auto geleverd met BOVAG Garantie. Ervaar de vrijheid van cabrio rijden. Maak een afspraak en probeer het uit!

= Bedrijfsinformatie =

Geadverteerde prijzen zijn incl. kosten rijklaar maken.Daarbij bieden wij de mogelij

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie