Volkswagen Golf Cabriolet 2.0 TSI GTI | Vol Leer | Navi | Stoelverwarming | Dealer onderhouden |
n.o.t.k.
Bouwjaar | 11-09-2012 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 89.496 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | P-725-LN Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 155 kW (211 pk) |
Volkswagen Golf Cabriolet 2.0 TSI GTI | Vol Leer | Navi | Stoelverwarming | Dealer onderhouden |
n.o.t.k.
Algemeen
Bouwjaar | 11-09-2012 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 89.496 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | P-725-LN Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 155 kW (211 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Van Rijckevorsel van Kessel Automobielen |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Zuidrand 1 |
Postcode | 4761 ZZ |
Plaats | Zevenbergen |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)168 - 371337 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.rijckevorsel-automobielen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: mei 2012 - mei 2015
Technische informatie
Koppel: 280 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 55 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 7,3 s
Topsnelheid: 237 km/u
Ledig gewicht: 1.433 kg
Wielbasis: 258 cm
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,6 l/100km (1 op 13,2)
Energielabel: E
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (6 maanden)
Wees eerlijk: uiteindelijk willen we allemaal aan cabrio, toch? Helemaal als het zo?n mooie is als deze. Dit is eenvoudig gezegd dé auto. Of zoals ze dat bij Volkswagen noemen: das Auto. Niet voor niets is de vraag naar gebruikte Volkswagens zo groot, want de kwaliteit staat ook na een aantal jaren nog buiten kijf, zoals aan deze Golf Cabriolet duidelijk te zien is. De onderhoudshistorie van deze auto is bekend. De krachtige benzinemotor van deze auto is gekoppeld aan een handgeschakelde zesversnellingsbak. De lederen bekleding benadrukt de luxe uitstraling van deze auto. Onderdeel van de uitgebreide uitrusting van deze auto is stoelverwarming. Met het elektrisch bedienbare dak kunt u moeiteloos genieten van elke zonnige dag. Met de krachtige xenonverlichting rijdt u ontspannen in het donker. Tot de uitrusting van deze Volkswagen behoren ook 18 inch lichtmetalen velgen, led-achterlichten, metallic lak, verwarmde ruitensproeiers, elektrisch bediende ramen, elektrisch inklapbare buitenspiegels en led-dagrijverlichting.
Bij de luxe van deze auto hoort ook automatische airconditioning. Achter het stuur van deze Volkswagen bent u niet alleen. De auto kijkt als het ware met u mee tijdens de rit. De regensensor schakelt de ruitenwissers in als het nodig is en de automatisch inschakelbare verlichting doet de lichten voor u aan. Op de plaats van bestemming zijn het de parkeersensoren voor en achter die u assisteren bij het inparkeren. Niet te snel, niet langzaam maar precies goed: laat dat maar over aan de cruise control. Wat u ook in deze auto kunt vinden zijn sportstuur met schakelpaddels, automatisch dimmende binnenspiegel, boordcomputer, isofix-aansluiting en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening.
Pragmatisch en veilig als deze auto is, beschikt hij over diverse veiligheidssystemen. Vermoeid achter het stuur zitten vergroot de kans op een ongeval. Vermoeidheidsherkenning waarschuwt tijdig als u aan een rustpauze toe bent. Heuvelop stilstaan was vroeger een kunstje. Met de hill hold control gaat het volautomatisch.
Tevens wordt deze auto geleverd met BOVAG Garantie. Ervaar de vrijheid van cabrio rijden. Maak een afspraak en probeer het uit!
= Bedrijfsinformatie =
Geadverteerde prijzen zijn incl. kosten rijklaar maken.Daarbij bieden wij de mogelij
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.