Volkswagen Golf Cabriolet 1.8 Quartett

€ 8.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 26-03-1992
Categorie Oldtimer
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 223.500 km
Deuren 2
Kenteken - Verzekeren
Kleur Groen Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.781 cc
Vermogen 72 kW (98 pk)

Volkswagen Golf Cabriolet 1.8 Quartett


€ 8.950,-

Algemeen

Bouwjaar 26-03-1992
Categorie Oldtimer
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 223.500 km
Deuren 2
Kenteken - Verzekeren
Kleur Groen Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.781 cc
Vermogen 72 kW (98 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam The Car Agents
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Mon Plaisir 104C
Postcode 4879 AT
Plaats Etten-Leur
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 15611901 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.thecaragents.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • electr. cabriokap
  • metallic lak
  • open dak (electrisch)

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Cabriolet

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Topsnelheid: 170 km/u
Ledig gewicht: 1.006 kg
Wielbasis: 240 cm

Interieur
Interieur: Donkergrijs, Stof

Onderhoud, historie en staat
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 102 - € 115 per kwartaal

Nederlands geleverde auto, in goede staat, NAP oordeel logisch, Met: de bijzondere kleur: Caprigroen, hydraulisch elektrische kapbediening, kap in goede staat, BBS lichtmetalen velgen en nog veel meer. En uiteraard wordt deze bijna oldtimer verkocht incl nieuwe APK.
Een bijzondere aanbieding om van de zomer van de zon te genieten.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie