Volkswagen Golf Cabriolet 1.8 Avantgarde Cabrio APK 7-10-2024
€ 1.899,-
Bouwjaar | 05-05-1997 |
Categorie | Oldtimer |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 189.854 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | RP-PG-21 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.781 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 05-05-1997 |
Categorie | Oldtimer |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 189.854 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | RP-PG-21 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.781 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | LLCars |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Kapitein Hatterasstraat 32B |
Postcode | 5015 BB |
Plaats | Tilburg |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 48780373 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.llcars.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Cabriolet
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 185/60 R14
Acceleratie (0-100): 13,1 s
Topsnelheid: 172 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 402 x 170 x 140 cm
Wielbasis: 248 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.142 kg
Laadvermogen: 438 kg
GVW: 1.580 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 500 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
Emissieklasse: Euro 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal
Volkswagen golf cabriolet 1.8 APK 7-10-2024 velgen elektrische ramen en kap cd aux usb 2 sleutels
inruilkoopje scheurtje in het raam
= Bedrijfsinformatie =
In verband met onze snel wisselende voorraad, adviseren wij u voordat u langs komt contact met ons op te nemen of de desbetreffende auto nog beschikbaar is,en of ik aanwezig ben gezien ik vaak onderweg ben om de voorraad aan te vullen.(eenmanszaak)
Inruil van uw huidige auto is altijd mogelijk wanneer u vooraf een prijs indicatie wenst neem dan even per mail of telefonisch contact met ons op zodat we een beter beeld kunnen schetsen van de auto zoals kenteken, staat, opties en km stand en een richtprijs u bent van harte welkom in ons bedrijf BIJ INTERESSE KUNT U BELLEN: 0648780373
Tenaamstellen en vrijwaren is bij ons mogelijk.(Gratis)
Wij zijn op afspraak ook op Zondag en tijdens avonduren geopend!
Wij vragen u vooraf telefonisch contact met ons op te nemen om er zeker van te zijn dat de gewenste auto nog beschikbaar is.
Dit om teleurstellingen te voorkomen.
Disclaimer: Alle moeite is genomen om de informatie in deze advertentie zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden.
LL Cars
Kapitein Hatterasstraat 32 B
5015 BB Tilburg
info@llcars.nl
www.llcars.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.