Volkswagen Golf Cabriolet 1.6 GTI 1980 APK 03/26 nette auto

€ 8.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 05-02-1980
Categorie Oldtimer
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 200.052 km
Deuren 2
Kenteken 46-JLH-2 Verzekeren
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.577 cc
Vermogen 81 kW (110 pk)

Volkswagen Golf Cabriolet 1.6 GTI 1980 APK 03/26 nette auto


€ 8.950,-

Algemeen

Bouwjaar 05-02-1980
Categorie Oldtimer
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 200.052 km
Deuren 2
Kenteken 46-JLH-2 Verzekeren
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.577 cc
Vermogen 81 kW (110 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf den Ekker
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Paterslaan 26
Postcode 5701 NZ
Plaats Helmond
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 42356193 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • metallic lak
  • radio/cd speler

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Carrosserievorm: Cabriolet
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Aantal cilinders: 4
Ledig gewicht: 956 kg
Laadvermogen: 314 kg
GVW: 1.270 kg
Interieur: Lichtgrijs, Stof
Emissieklasse: Euro 0
Motorrijtuigenbelasting: geen

Zeer nette auto vorige eigenaren hebben hem goed vertroeteld staat goed in de lak en ook het Interieur is schoon. Zaken zoals distributieriem,koppeling,onderstel,cabriodak alles is aangepakt tot aan een motorrevisie toe. Er is nog de kosten of moeite bespaard. Dat merk je wel tijdens het rijden geen piepje of rammeltje. Ze hebben er destijds een GTI motor ingeplaatst zodat hij netjes mee kan in het dagelijks verkeer want de standaard 1500/1600 vw motoren zijn niet voorruit te slepen.

= Bedrijfsinformatie =

Genoemde prijzen ,zijn internet meeneemprijzen. Garantie en inruil tegen meerprijs.

Aangezien wij vaak onderweg zijn om auto's in te kopen, zijn we niet altijd aanwezig en werken wij uitsluitend op afspraak. Een afspraak in de avonduren en weekenden (ook op zondag) behoort tot de mogelijkheden.

Auto's worden uitsluitend gereserveerd bij aanbetaling.

De accessoires/optielijst is met grote zorg samengesteld. Het kan voorkomen dat een aanwezige optie niet beschreven is of er een optie is beschreven die niet aanwezig is. Aanbevolen is opties die uw beslissing bij aankoop kunnen beïnvloeden alvorens uw aankoop te controleren. Aan de optielijst kunnen geen rechten worden ontleend.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie