Volkswagen Golf Cabriolet 1.6 GTI 1980 APK 03/26 nette auto
€ 8.950,-
Bouwjaar | 05-02-1980 |
Categorie | Oldtimer |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 200.052 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 46-JLH-2 Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.577 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 05-02-1980 |
Categorie | Oldtimer |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 200.052 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 46-JLH-2 Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.577 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf den Ekker |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Paterslaan 26 |
Postcode | 5701 NZ |
Plaats | Helmond |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 42356193 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Carrosserievorm: Cabriolet
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Aantal cilinders: 4
Ledig gewicht: 956 kg
Laadvermogen: 314 kg
GVW: 1.270 kg
Interieur: Lichtgrijs, Stof
Emissieklasse: Euro 0
Motorrijtuigenbelasting: geen
Zeer nette auto vorige eigenaren hebben hem goed vertroeteld staat goed in de lak en ook het Interieur is schoon. Zaken zoals distributieriem,koppeling,onderstel,cabriodak alles is aangepakt tot aan een motorrevisie toe. Er is nog de kosten of moeite bespaard. Dat merk je wel tijdens het rijden geen piepje of rammeltje. Ze hebben er destijds een GTI motor ingeplaatst zodat hij netjes mee kan in het dagelijks verkeer want de standaard 1500/1600 vw motoren zijn niet voorruit te slepen.
= Bedrijfsinformatie =
Genoemde prijzen ,zijn internet meeneemprijzen. Garantie en inruil tegen meerprijs.
Aangezien wij vaak onderweg zijn om auto's in te kopen, zijn we niet altijd aanwezig en werken wij uitsluitend op afspraak. Een afspraak in de avonduren en weekenden (ook op zondag) behoort tot de mogelijkheden.
Auto's worden uitsluitend gereserveerd bij aanbetaling.
De accessoires/optielijst is met grote zorg samengesteld. Het kan voorkomen dat een aanwezige optie niet beschreven is of er een optie is beschreven die niet aanwezig is. Aanbevolen is opties die uw beslissing bij aankoop kunnen beïnvloeden alvorens uw aankoop te controleren. Aan de optielijst kunnen geen rechten worden ontleend.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.