Volkswagen Golf 8 GTD 200PK 2021 PANO ACC H&K CAMERA IQ

€ 37.950,-

Bouwjaar 15-09-2021
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 46.775 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.968 cc
Vermogen 147 kW (200 pk)

Volkswagen Golf 8 GTD 200PK 2021 PANO ACC H&K CAMERA IQ


€ 37.950,-

Algemeen

Bouwjaar 15-09-2021
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 46.775 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.968 cc
Vermogen 147 kW (200 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Car Center Rapenland
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Raedeckerstraat 16A
Postcode 5623 EX
Plaats Eindhoven
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 40915377 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.carcenter-rapenland.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 235/35 R19
Acceleratie (0-100): 7,5 s
Topsnelheid: 230 km/u

Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.365 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 730 kg)
Wielbasis: 264 cm

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,3 l/100km (1 op 23,3)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 400 - € 426 per kwartaal

Deze auto wordt afgeleverd met een nieuwe onderhoudsbeurt. Deze auto is voorzien van 4 nieuwe banden. 

Alle boekjes aanwezig.
2 sleutels aanwezig.

Kortom een topwagen voor nog vele kilometers.

Wij werken alleen op telefonische afspraak.

Bovenstaande prijs is inclusief afleverkosten. Fabrieksgarantie geldig tot 09-2026 of 100.000km.

Het financieren van deze auto is mogelijk.

Ons bezoekadres is:

Car Center Rapenland
Daumier
5623 EX Eindhoven
TEL: 0640915377
TEL: 0613819990
info@carcenter-rapenland.nl

Bel of mail gerust voor meer info.

Car Center Rapenland.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie