Volkswagen Golf 8 2.0 TSI GTI CLUBSPORT 300 PK PANO/FULL OPTIONS

€ 39.500,-

Bouwjaar 21-03-2021
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 42.453 km
Deuren -
Kenteken - Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Overige
Motorinhoud -
Vermogen -

Volkswagen Golf 8 2.0 TSI GTI CLUBSPORT 300 PK PANO/FULL OPTIONS


€ 39.500,-

Algemeen

Bouwjaar 21-03-2021
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 42.453 km
Deuren -
Kenteken - Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Overige
Motorinhoud -
Vermogen -

Aanbieder

Bedrijfsnaam DC Auto
Contactpersoon Jm wever
Adres Spuiweg 22M
Postcode 5145 NE
Plaats Waalwijk
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)416 - 534883 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.dcauto.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Gemiddeld brandstofverbruik: 7 l/100km (1 op 14,3)

Volkswagen Golf 8 2.0 TSI GTI CLUB SPORT  Full Options !

Bouwjaar 23-03-2021

Kilometerstand: 42.543 kilometer

1e eigenaar

Volledig dealer onderhouden.

Volgende Olieservice in 17.400 km of 311 dagen

Volgende inspectie in 17.400 km of 311 dagen

Van binnen en buiten in  absolute nieuw staat !

Onderscheidende opties:



Adaptive cruise control
Apple / Android Carplay
Achter ruiten getint
Ambiente sfeerverlichting
DAB Radio
Dynamische knipperlichten voor en achter
Dode hoek sensor
Draadloos laden mobiel
Front Assist
Harman / Kardon geluidsinstallatie
Head up display
IQ Light + Led Matrix koplampen
IQ Light achter + Led Verlichting achter
Key-less entry
Keyless-start
Lane Assist
Lederen bekleding
Memory stoel bestuurder
Navigatie
Nurburgring Modus
Panorama dak
Parkeer camera
Side Assist
Stoel verwarming / koeling
Virtual cockpit
VW app-connect
Wij bieden deze Volkswagen Golf GTI CLUBSPORT aan voor de vaste prijs van:  € 39.500,-

Beperkte inruil mogelijk.

Zowel zakelijke als privé-financiering mogelijk.

Neem contact op voor de mogelijkheden!

Bel of Whats-app +31416-534883

Voor een uitgebreide foto-reportage kijk op onze site: www.dcauto.nl

DC Auto
Spuiweg 22M
5145NE WAALWIJK
Tel: 0416-534883
E-mail: info@dcauto.nl



Algemene informatie
Aantal deuren: 5
Kleur: Zwart

Technische informatie
Vermogen: 221 kW (301 PK)
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Bandenmaat: 225/45 R19
Acceleratie (0-100): 4,6 s
Topsnelheid: 250 km/u

Maten en gewichten
Laadvermogen: 569 kg
GVW: 1.930 kg
Afmetingen (LxBxH): 428 x 179 x 149 cm
Wielbasis: 263 cm

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 151 g/km
Energielabel: E

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
BTW/marge: BTW niet verrekenbaar voor ondernemers (margeregeling)
Motorrijtuigenbelasting: € 194 - € 220 per kwartaal

Optiepakketten

Airbag-pakket (Airbag(s) side achter, Bots herkenning en activatie)
Winter-pakket (Ruitensproeiers verwarmbaar, Stuurwiel verwarmd, Verwarmde voorstoelen)
Comfort & Interieur

Achterbank in delen neerklapbaar
Airco separaat achter
Armsteun achter
Armsteun voor
Audio installatie premium
Autotelefoonvoorbereiding met Bluetooth
Bandenspanningscontrolesysteem
Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
Binnenspiegel automatisch dimmend
Connected services
DAB-ontvanger
Draadloze telefoonlader
Electronic climate controle
Elektrische ramen achter
Elektrische ramen voor
Hoofdsteunen actief
Keyless start
Lederen stuurwiel
Lendesteunen (verstelbaar)
Multimedia-voorbereiding
Navigatie full map
Passagiersstoel in hoogte verstelbaar
Radio
Schakelmogelijkheid aan stuurwiel
Sportstoelen
Sportstuur
Spraakbediening
Stuur verstelbaar
Stuurwiel multifunctioneel
Stuurwiel verwarmd
Telefoonintegratie premium
Velours bekleding
Verwarmde voorstoel

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie